نسخه چاپی

توزیع 140 كیلو گوشت قربانی بین خانواده‌های نیازمند سوادكوه

مسؤول اجرایی مركز نیكوكاری مسجد جامع پل‌سفید سوادكوه از توزیع 140 كیلو گوشت قربانی عید قربان در بین 60 خانواده پل‌سفید سوادكوه خبر داد.

به گزارش نما، ابوالفضل گران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه تعاون و کمک به همنوع از وظایف دینی ما است، گفت: مرکز نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید سوادکوه به منظور دست‌یابی به اهداف خیر‌خواهانه و دینی و زیر‌ نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و شناسایی نیازمندان واقعی از اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید سوادکوه است، اظهار کرد: رسالت مراکز نیکوکاری ما ارتباط موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی برای رفع نیاز‌های ضروری و توانمندسازی مستضعفین است.

مسؤول اجرایی مرکز نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید سوادکوه به برنامه‌های مختلف این مرکز با همکاری کمیته امداد سوادکوه اشاره و خاطر‌نشان کرد: مرکز نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید سوادکوه از همکاری و همراهی خیران برای رفع مشکلات نیازمندان استقبال می‌کند.

گران از ذبح چهار گوسفند روز عید قربان در مسجد جامع پل‌سفید و توزیع 140 کیلوگرم آن در بین نیازمندان شهر پل‌سفید خبر داد و گفت: گوشت قربانی بعد از اقامه نماز عید قربان بین 60 خانواده نیازمند شهر پل‌سفید توزیع شد.

۱۳۹۵/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...