نسخه چاپی

بالاترین درجه امنیت در تهران

عکس خبري -بالاترين درجه امنيت در تهران

فرمانده ناجا در مورد اقدامات خرابكارانه گروه‌های جاسوسی و تروریستی گفت: هیچ گروه سیاسی داخل كشور نقطه‌نظر منفی در مورد برگزاری باشكوه شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهدها ندارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم رزمایش آغازین عملیات اجرایی تامین نظم و امنیت اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها گفت: امروز با این مراسم عملا مرحله نهایی تامین امنیت اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها آغاز شد.
وی با بیان اینکه از چند هفته پیش عملا با افزایش و تشدید ایست‌های بازرسی و اقدامات اطلاعاتی، تامین امنیت این اجلاس آغاز شده بود گفت: امروز مرحله پایانی و نهایی این عملیات با ورود و حضور هیات‌ها آغاز شده است، گفت: تا پایان هفته و شاید دو سه روز بعد از آن بالاترین درجه امنیت را خواهیم داشت.
فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت کامل مسیرهای فرودگاهی، اقامتگاه‌ها، سالن اجلاس، سکونتگاه‌ها، از امروز آغاز می‌شود در مورد محدودیت‌های ترافیکی گفت: برای تسهیل در عبور و مرور محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه اجلاس با بالاترین ضریب امنیتی در تهران آغاز خواهد شد، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در شمال تهران ایجاد شده است اما به این معنا نیست که خیابان‌ها به طور کلی بسته شوند و در ساعات و مسیرهای خاصی این محدودیت‌ها ایجاد می‌شود.
فرمانده ناجا با بیان اینکه محدودیت‌ها موقتی است و برداشته می‌شود گفت: پیش‌بینی‌های لازم در مورد محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده و مسیرهای جایگزین پیش‌بینی شده است.
احمدی‌مقدم با بیان اینکه شمال تهران و مسیرهای حول اجلاس سران و پیرامونی نمایشگاه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه محدودیت ترافیکی خواهند داشت گفت: تمامی اقدامات برای تسهیل هرچه بهتر مردم در این مسیرها اندیشیده شده و پیش‌بینی‌های لازم برای انتقال موارد حاد و اورژانسی نیز ایجاد شده است.
فرمانده ناجا درباره اقدامات گروه‌های تروریستی گفت: گروه‌های سیاسی در ایران همه خواهان پیروزی ایران هستند و فکر نمی‌کنم هیچ گروه سیاسی داخل کشور امروز در راستای برگزاری باشکوه این اجلاس نقطه نظر منفی داشته باشد، امروز همه گروه‌ها دغدغه برگزاری باشکوه‌تر این اجلاس را دارند.
احمدی‌مقدم همچنین در مورد اقدامات خرابکارانه گروه‌های جاسوسی و تروریستی گفت: طبیعی است که آنان تلاش داشتند حاشیه‌هایی هرچند کوچک ایجاد کنند اما خوشبختانه با اقدامات موثر مرزبانی، سپاه و غیره توفیقی نداشته و با مراقبت‌های شدید دستگیر شدند.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...