نسخه چاپی

فحاشی از تریبون مداحی روز عرفه /منصور ارضی نماینده مجلس را «پفیوز» خواند

به گزارش نما - روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت:منصور ارضی، از تریبون رسمی مراسم دعای عرفه، گفت: «مرتیکه پفیوز در لباس روحانیت این حرف را زده است و نماینده فرهنگی آن مجلس خراب‌شده هم هست!»

یک هفته بعد از آنکه خبرگزاری فارس، دست به تحریف سخنان احمد مازنی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس، زد و با انتخاب تیتر جنجالی و بحث‌برانگیز «روضه را از امام‌حسین(ع) و کنسرت را از امام‌حسن(ع) آموختیم»، به فضا‌سازی علیه این نماینده روحانی پرداخت،منصور ارضی به او حمله کرد.

روز گذشته احمد مازنی فقط به این اظهارات اکتفا کرد: «بعید می‌دانم حاج منصور ارضی این مطالب را گفته باشند. بنده چون در صحت این مطلب مطمئن نیستم، جوابیه‌ای را به مطالب حاج منصور ارضی منتشر نکرده‌ام»اما در واکنش به این اهانت در صفحه اینستاگرام خود با ذکر آیه‌ 63 سوره فرقان نوشت: «و بندگان خدای رحمان کسانی‌ هستند که روی زمین به نرمی گام برمی‌دارند و چون نادانان ایشان را طرف خطاب قرار دهند، سلام می‌گویند.»

حجت‌الاسلام مازنی در مراسم جشن خانه سینما با اشاره به روایتی گفته بود: فردی بنام مسروق در روز عرفه به منزل امام‌حسین(ع) می‌رود و می‌بیند که در آنجا همه روزه گرفته‌اند و مشغول عبادت هستند. بعد به منزل امام‌حسن(ع) می‌رود و می‌بیند که در آنجا خبری از روزه و دعا نیست بلکه مردم مشغول خوردن شربت و شیرینی و تبریک و تهنیت هستند. او از این اتفاق تعجب می‌کند و از امام علت و فرق این رفتار را می‌پرسد. امام‌حسن(ع) می‌فرمایند: ما امام همه مردم هستیم، امروز بعضی از مردم روزه‌دار هستند و می‌خواهند به ثواب برسند و بعضی هم می‌خواهند شاد باشند؛ ما در این روز تقسیم کار کردیم. او افزود: وقتی که می‌گوییم که در جامعه هم کنسرت و هم روضه باشد، این رفتار را از امام‌حسن(ع) و امام‌حسین(ع) آموختیم؛ آنها که مدعی دین هستند، کاتولیک‌تر از پاپ نشوند.»
پس از رفتار مشکوک خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد مازنی در نامه‌ای سرگشاده از مدیرعامل این خبرگزاری خواست تا توضیح او را در خبرگزاری منتشر کند که این رسانه برخلاف قانون مطبوعات، از درج توضیح این نماینده مجلس در قبال دروغ‌پردازی خود درباره سخنان وی سر باز زد. البته مسئله به همین‌جا ختم نشد و بر طبق اخبار منتشرشده در فضای مجازی، حاج منصور ارضی، که یکی از مداحان شناخته‌شده و حامی محمود احمدی‌نژاد بوده و بارها از تریبون رسمی و در خلال مداحی برای اهل بیت علیهم‌السلام، چهره‌های سیاسی را مورد هتک حرمت و فحاشی قرار داده است، در مراسم دعای عرفه امسال نیز در واکنش به سخنان حجت‌الاسلام مازنی، نماینده مجلس، درباره موسیقی، به فحاشی و اهانت به این نماینده در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

گفتنی است؛ تخریب شخصیت‌های نظام از جمله رئیس‌جمهوری و نمایندگان مردم در مجلس و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مداحان و در کسوت مشاغل مذهبی و حتی برخی ائمه جمعه سابقه دارد. درحالی که طبق قانون اهانت به شخصیت‌های نظام هرچند مخالف فکر و نظر ما باشند، جرم محسوب شده و تبعات قانونی دارد. باید منتظر بود و دید واکنش‌ها در آینده نسبت به این اهانت‌ها چگونه خواهد بود.

۱۳۹۵/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...