نسخه چاپی

شناور تندرو منحصر به فرد به ناوگان نیروی دریایی سپاه آمد

فرمانده نیروی دریایی سپاه از الحاق نخستین شناور تند رو برد بلند با قابلیت حمل بالگرد و دریا نوردی در امواج خروشان به ناوگان نیروی دریایی سپاه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم الحاق نخستین شناور تندرو برد بلند در موسسه شهید محلاتی بوشهر با بیان اینکه این شناور دستاورد متخصصان نیروی دریایی سپاه است اظهار داشت: این شناور بزرگترین شناور آلومینیومی ساخت کشور با شکل بدنه پیشرفته و روز دنیا است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به قابلیت این شناور تصریح کرد: شناور شهید محمد ناظری قابلیت دریانوردی در امواج خروشان و حمل همزمان 100 نفر مسافر و بالگرد را دارا است.
وی افزود: این شناور توسط سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و در موسسه شهید محلاتی از موسسات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ابعاد این شناور را 55 متر طول، 14.1 متر عرض و ارتفاع 13 متر اعلام کرد و گفت: برد دریانوردی شناور مذکور 10 هزار کیلومتر است که توسط محققین کشور بدون هیچگونه وابستگی خارجی، طراحی، ساخت، تجهیز و به آب اندازی شده است.
فدوی با اشاره به اینکه این شناور امکان حضور قدرتمند نیروی دریایی سپاه را در آبهای آزاد و اقیانوس‌های فراهم کرده است افزود: شکل بدنه پیشرفته، تعادل پایدار در امواج بلند، برد بلند دریانوردی، قابلیت حمل مسافر و بالگرد با سرعت بالا از ویژگی‌های این شناور است.

۱۳۹۵/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...