نسخه چاپی

كشورهای انتخابات ندیده نسخه دموكراسی می‌پیچند

عکس خبري -کشورهاي انتخابات نديده نسخه دموکراسي مي‌پيچند

رئیس جمهور با بیان اینكه متاسفانه كشورهایی كه انتخابات ندارند برای دیگران نسخه می‌پیچند، گفت: ملت‌ها بدانند كه برای رسیدن به استقلال و آزادی باید روی پای خودشان بایستند.

محمود احمدی‌نژاد در آیین بهره‌برداری از 15 هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: منشأ بسیاری از مشکلات در دیگر جوامع، سستی بنیان خانواده‌هاست، بنابراین استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به دنبال سست کردن بنیان خانواده هستند.

رئیس جمهور اظهار داشت: بیش از 400 سال است که یک گروه بر دنیا حاکم هستند و اگر چه بسیاری از ملت‌ها به استقلال دست یافته‌اند اما استعمار شیوه خود را عوض کرده است و همان جریان چپاول و غارتگری را به نحو دیگر ادامه می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این چپاول و غارتگری‌ها به شکلی است که ملت‌ها امکان بررسی و حسابرسی کار آنها را ندارند و بسیاری از ملت‌های فقیر امروز آمار درستی از میزان ذخایر و معادن خود ندارند و همه منابع آنها در دست شرکت‌های غربی است.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه امروز ملت‌ها دوباره بیدار شده‌اند و دریافته‌اند که فریبی در کار است، خاطرنشان کرد: امروز در دنیا بیداری اسلامی در حال شکل‌گیری است و از سوی دیگر استعمارگران برای ادامه سلطه خود در تلاش هستند و سعی دارند بر این بیداری تسلط پیدا کنند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز برخی از کشورها که قانونی در ارتباط با انتخابات ندارند برای دیگران تصمیم‌ می‌گیرند، بیان داشت: امروز بعضی از کشورهای منطقه که یک کلمه هم از انتخابات، مجلس و دولت در قانون آنها نیست و اساسا قانون اساسی ندارند برای کشورهای دیگر نسخه می‌پیچند، آنها به دیگران تاکید می‌کنند باید دموکراسی را رعایت کنید و انتخابات داشته باشید در حالی که یکی نیست به خود آنها بگوید شما که خودتان دموکراسی ندارید چرا برای دیگران نسخه دموکراسی و آزادی می‌پیچید.

وی در این ارتباط افزود: این اظهارات از سویی خنده‌دار و از سوی دیگر تأسف‌بار است چرا که پس از آن نوبت به خود این کشورها می‌رسد.

ملت‌ها برای رسیدن به استقلال و آزادی باید روی پای خودشان بایستند

احمدی‌نژاد در ادامه به هدف استعمارگران در منطقه اشاره کرد و گفت: استعمارگران در منطقه به دنبال نجات صهیونیست‌ها و غارت کشورها و نفت منطقه هستند، آنها برای اجرای این برنامه نقشه 400 ساله و بلندمدت دارند و متأسفانه آنها برای دو روز سر کار بودن و برای تبعیت از مستکبران منافع بشر را پایمال می‌کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بارها به آنها گفته‌ایم که غربی‌ها برای شما ارزشی قائل نیستند و به شما به عنوان ابزار نگاه می‌کنند، بیان داشت: آنها باید از صدام درس عبرت بگیرند، صدامی که همه جنایت‌ها را مرتکب می‌شد و برایش هورا می‌کشیدند و او را قهرمان جهان عرب می‌خواندند، وقتی از کار افتاد و دیگر به ضررشان عمل کرد خودشان به بهانه‌ای گوشش را گرفتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت‌های دنیا هم باید مراقب باشند و اگر کسی دنبال استقلال، عدالت و آزادی است باید روی پای خود بایستد.

آغاز طرح جدید مسکن مهر از سال آینده

احمدی‌نژاد مسکن را برای خانواده‌ها با اهمیت دانست و گفت: مسکن قبل از آنکه امری اقتصادی باشد یک امر فرهنگی، اجتماعی و انسانی و جزو حقوق اساسی هر فرد است.

رئیس جمهور در ادامه از بهره‌برداری 305 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در استان تهران تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: از ابتدای سال آینده طرحی در کشور آغاز می‌شود که بر اساس آن خانه‌ها بزرگ‌تر، وسیع‌تر؛ و معماری و شهرسازی آن پیشرفته‌تر خواهد شد.

این گزارش حاکی است، رئیس جمهور با حضور در شهرستان پاکدشت، 15 هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران را به‌صورت همزمان افتتاح کرد.

رئیس جمهور در این مراسم به‌طور نمادین کلید یک واحد مسکونی مسکن مهر را به یک زوج جوان پاکدشتی واگذار کرد و به‌واسطه آن 15 هزار واحد مسکونی مسکن مهر شهری استان تهران به بهره‌برداری رسید.

در حال حاضر 57 هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران برای بهره‌برداری حاضر است.

این میزان واحد مسکونی شامل واحدهای مسکن مهر اعم از مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار جمعیت، مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت، مسکن مهر 99 ساله، مسکن مهر ملکی، مسکن مهر بافت فرسوده و مسکن‌های مهری که از محل بنگاه‌های زودبازده احداث شده، می‌شود.

صبح امروز دو هزار واحد مسکونی از 15 هزار واحد مسکن مهر روستایی در استان تهران با حضور رئیس جمهور در سایت هشت هزار واحدی مسکن امام‌رضا (ع) پاکدشت به صورت مبنا به بهره‌برداری خواهد رسید و کلید این واحدها از سوی رئیس جمهور به صاحبان آنها اهدا می‌شود و همچنین به دستور رئیس جمهور 13 هزار واحد مسکونی دیگر استان تهران به طور همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

فاز نخست بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر شهری استان تهران که صبح فردا با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد شامل 15 هزار واحد مسکونی مسکن مهر است و 42 هزار واحد باقیمانده از واحدهای مسکن مهر آماده بهره‌برداری طی دو ماه آینده در چند مرحله با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین با بهره‌برداری از 15 هزار مسکن مهر در استان تهران، 2 هزار واحد در شهرستان پاکدشت و 13 هزار واحد دیگر در سایر شهرستان‌های استان تهران به مالکان آنها واگذار شد.

پروژه‌های مسکن مهر شهری که صبح امروز به‌طور همزمان با دو هزار واحد مسکن مهر شهری استان تهران با ‌دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید، پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌های پیشوا، ورامین، ری است.

این گزارش حاکی است، محمود احمدی‌نژاد پس از بازدید از واحدهای مسکونی و بخش‌های مختلف این پروژه با حضور در مسجد حضرت فاطمه (س) که به عنوان مسجد جامع در این پروژه احداث شده است در جمع مردم شهرستان پاکدشت حضور یافت.

۱۳۹۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...