نسخه چاپی

كشف 4 تن كله پاچه فاسد از یك سردخانه

رئیس اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مركزی گفت: چهار تن كله پاچه غیر بهداشتی در طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی استان از یك سردخانه غیرمجاز در اراك كشف شد.

به گزارش نما به نقل از میزان،سرگرد مهدی تقوی نیا،گفت: روز گذشته در راستای اجرای طرح های نظارتی بر واحدهای نگهداری و عرضه مواد غذایی در سطح استان ، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری کارشناسان اداره دامپزشکی، اقدام به سرکشی از سرد خانه های غیر مجاز در شهرستان اراک کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این سردخانه ،چهار تن کله پاچه غیر بهداشتی کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در راستای پیشگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی، معدوم کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مركزی با اشاره به اینکه پلیس همواره با اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با مظاهر علنی فساد درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد فرصت طلب، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

۱۳۹۵/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...