نسخه چاپی

یزدانی: در ریو مزد زحماتم را گرفتم

كشتی گیر طلایی كشورمان در المپیك ۲۰۱۶ گفت: در مسابقات ریو با كسب مدال طلا توانستم مزد زحماتم را با دعای خیر مردم بگیرم.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسن یزدانی در خصوص موفقیتش در المپیک 2016 گفت: خدا را شکر می‌کنم که در مسابقات المپیک توانستم مزد زحماتم را با دعای خیر مردم بگیریم و مدال خوشرنگی را برای کشورم به دست بیاورم.

وی در مورد اینکه حریف روسیه‌ای او در فینال گفته بود که اگر من مصدوم نبودم طلای المپیک برای من بود ادامه داد: من نمی‌دانم که او چه گفته است و به تازگی متوجه این حرفها شده‌ام اما در کشتی چیزی معلوم نیست و برد در فینال قسمت من بود.

یزدانی در مورد اینکه آیا وعده هایی که به ورزشکاران داده شده عملی شده یا نه اظهار داشت: بانک پاسارگاد به عنوان حامی تیم ملی کشتی امشب مراسمی برگزار کرده تا وعده‌هایش را عملی کند و دستشان هم درد نکند که به کشتی علاقمند هستند اما از طرف مسئولان ورزشی هنوز اتفاقی رخ نداده و شاید منتظر هستند تا ورزشکاران پارالمپیک به ایران برگردند تا یک مراسم مشترک برگزار کنند.

وی در مورد مراسم روز کشتی هم اظهار داشت: روز ملی کشتی سالروز تولد شادروان تختی است که این روز را به همه کشتی دوستان و کشتی گیران تبریک می‌گویم و در این روز قهرمانان قدیم و جدید کشتی دور هم جمع می‌شوند.

یزدانی در مورد اینکه با کسب مدال طلای المپیک آیا رفتارش تغییر کرده افزود: اگر این مدال می‌خواست اخلاق مرا عوض کند آن را نمی گرفتم با گرفتن مدال طلا امیدوارم در بین مردم بتوانم خدمت گزاری کنم.

۱۳۹۵/۶/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...