نسخه چاپی

سكوت نسل اول اصلاحات از ترس رسوایی

عکس خبري -سکوت نسل اول اصلاحات از ترس رسوايي

دبیر كل جبهه جوانان ایران امروز گفت: نسل اول اصلاحات به دلیل سن بالا، عدم عقبه خوب سیاسی و وجود نقاط ضعف در پرونده های خود نمی توانند حرف حق بزنند چراكه می‌دانند كه حقیقت‌هایی از پرونده هایشان افشا می‌شود.


به گزارش نما ، مجيد گروسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در رابطه با وضعيت در حال رکود اصلاح طلبان گفت: اصلاح‌طلبان دهه 60 و 70 توانايي بازي در سياست روز و دهه 90 را ندارند و گفتار عبدي درباره اصلاحات و تناقض در راهبردهاي اين گروه از اصلاح طلبان را در بر مي‌گيرد.

وي با اشاره به گروههاي نوپا و نو انديش اصلاحات تصريح کرد: پس از واقعه سال 88 گروههاي جديد از اصلاح طلبان پا به عرصه سياست گذاشتند که دوست ندارند به صورت قارچ گونه رشد کنند و به آسيب شناسي وقايع پرداختند.

گروسي با بيان اينکه گروهي از اصلاح طلباني که بعد از سال 88 ذي نفع بودند زير سوال رفتند، عنوان کرد: 99 درصد اصلاح طلبان در سياستهاي کلي سياه لشکر بودند و کورکورانه از سران اصلاحات اطاعت مي کردند و درک درستي از جامعه نداشتند.

دبير کل جبهه جوانان ايران امروز گوشه نشيني اصلاح طلبان را ناشي ازحرکت نادرست آنها دانست و اذعان داشت: در جريان اصلاحات ديگر سران وجود ندارد و اصلاح طلبان اين دهه به دنبال شخص گرايي و محوريت براي اصلاحات نيستند.

وي در توصيف نسل اول اصلاحات تصريح کرد: نسل اول اصلاحات به دليل سن بالا، عدم عقبه خوب سياسي و وجود نقاط ضعف در پرونده هاي خود نمي توانند حرف حق بزنند چراكه مي‌دانند که حقيقت‌هايي از پرونده هايشان افشا مي‌شود.

وي اختلاف موجود بين نوري و خاتمي را اين گونه تعبير کرد : اختلاف بين نوري و خاتمي اختلاف دستوري درون گروهي در جهت مطرح شدن اين طيف از اصلاح طلبان است.

گروسي در ادامه افزود: نسل اول اصلاحات به دنبال راهکاري براي نمايان شدن در فضاي سياسي و اجتماعي است و بروز اين اختلافها به اين دليل است که بعد از سال 88 با سياستهاي قهري خود از خاطر مردم محو شدند.

وي تاکيد کرد: در عالم سياست قهر جايگاهي ندارد، قهر مساوي با حذف در جامعه است.

دبير کل جبهه جوانان با اشاره به اينکه عبدالله نوري و خاتمي هيچ معياري براي مخالفت با يکديگر بروز نمي دهند ،خاطر نشان کرد: درگيري برخي اصلاح طلبان اختلاف شاخصي نيست و تنها به صرف اينکه خاتمي محافظه کار است و به يک آدم تندروي مستقل نياز است بسنده مي‌شود اما اين در صورتي است که تندروي جوابگوي جامعه نيست چرا که مردم از استرس و آشوب خسته شده اند.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...