نسخه چاپی

اعتراض شدید به تخریب سازمان‌دهی شده «صدای ملت»

عکس خبري -اعتراض شديد به تخريب سازمان‌دهي شده «صداي ملت»

تخریب‌هایی كه می‌شود، كاملا سازماندهی شده و عده‌ای به جای رقابت با جبهه صدای ملت، یكسری اقداماتی كرده‌اند كه دور از نظر مساعد رهبری است.

جبهه صداي ملت تنها در پي رقابت سالم و پيروي از منويات رهبري است و هرگز در مقابل تخريب و توهين‌هايي كه مي‌بيند، از اين ابزارها براي مقابله به مثل استفاده نمي‌كند.

به گزارش «تابناک»، تخريب‌هايي كه می‌شود، كاملا سازماندهي شده و عده‌اي به جاي رقابت با جبهه صداي ملت، يكسري اقداماتی کره‌اند كه دور از نظر مساعد رهبري است.

حميدرضا كاتوزيان افزود: در چند روز اخير كه فعاليت‌هاي انتخاباتي كانديداي مجلس شوراي اسلامي آغاز شده، متأسفانه شاهد يك حركت سازمان يافته هستيم كه عليه جريان اصولگراي صداي ملت در حال فعاليت است.

وي ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اين كه اعتماد مردمي به ما اظهار شده است و از اين مضوضع خوشحال هستيم، می‌بینيم كه عده‌اي عليه ما همواره در سايت‌ها به نشر اكاذيب و طرح موضوعات خلاف واقع عليه كل ليست و نيز تك تك افراد ليست مي پردازند.

رييس كميسيون انرژي مجلس هشتم با تأكيد بر اين كه اين قبيل اقدامات از نگاه اعضاي جبهه «صداي ملت» محكوم و نکوهیده است، افزود: بارها مقام معظم رهبري تأكيد داشتند كه اخلاق انتخاباتي توسط كانديدها و جريان‌هاي انتخاباتي بايد رعايت شود؛ اما متأسفانه امروز می‌بینيم، عده‌اي بر خلاف ادعايي كه در پیروی و فرمانبرداري از رهبري دارند، با اقدامات دور از اخلاقي همچون تخريب و اهانت به ليست جبهه صداي ملت، منويات رهبري را زير پای مي‌گذارند و رفتارهاي خلاف اخلاق را پي مي‌گیرند.


وی تأكید كرد: توهین و تخریب افرادی همچون آقای مطهری و آقای عباسپور و نسبت دادن صفات ناشایست به این عزیزان حركت سالمی نیست و توصیه می‌كنیم كه همه برگردیم و از آنچه رهبری بر آن تأكید داشتند، پیروی كنیم.

كاتوزیان با انتقاد از این كه جریان‌های اصولگرا نباید یکدیگر را تخریب کنند، گفت: تخریب و اهانت كاندیدا به هم، باعث می‌شود تا اعتماد عمومی مردم كمرنگ شود، به ویژه شور و نشاط مردم را برای شركت در انتخابات از بین می‌رود.

وی افزود: كسانی كه این قبیل تخریب‌ها را کرده و دایره اصولگرایی را به اندازه ای تنگ می‌كنند كه تنها خودشان در آن بگنجند، عملا مردم را ناامید می‌كنند و حضور حداكثری را كه مورد توجه همه ما به ویژه مقام معظم رهبری نیز هست، مخدوش می‌كنند.

سخنگوی لیست جبهه «صدای ملت» از تخریب تبلیغات این لیست در سطح شهر خبر داد و گفت: ما حتی در سطح شهر می‌بینیم، كارهای تبلیغاتی ما در حال تخریب است و من گمان می‌كنم این كارها نادرست است و توصیه جدی داریم به دوستان عزیزمان كه این قبیل کارها را انجام ندهند.

وی تأكید كرد: انتخاباتی كه مورد نظر مقام معظم رهبری هست، با این رفتارها محقق نمی‌شود.

كاتوزیان با اشاره به روحیه مبارز جبهه «صدای ملت» و خستگی ناپذیری این لیست در انتخابات گفت: البته این كارها تأثیری در روحیه و رویكرد ما در انتخابات ندارد و همان گونه كه قوی داخل میدان شدیم، قوی نیز باقی می‌مانیم و لازم می‌دانیم كه از اصول انقلاب و ارزش‌های ملی و اسلامی دفاع كنیم و بر این موضوع نیز پافشاری داریم و هر اندازه علیه ما این قبیل بداخلاقی‌ها باشد، صدای ملت هرگز از این ابزارها بهره نمی‌گیرد و تنها به دنبال یك رقابت سالم و تأمین منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: متأسفانه كسانی كه با ما رقابت دارند، به جای فعالیت در یك صحنه انتخاباتی سالم، وارد مسائل حاشیه‌ای شده‌اند و صحنه رقابت را تبدیل می‌كنند به یك جدال و امیدواریم كسانی كه بداخلاقی‌های انتخاباتی دارند، خودشان از این قبیل فعالیت‌های نکوهیده دست بردارند و بیش از این، عملی به فرمایش‌های رهبری توجه كنند.

۱۳۹۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...