نسخه چاپی

انتقاد تند قلعه نویی از نكونام در رختكن

عکس خبري -   انتقاد تند قلعه نويي از نکونام در رختکن

قلعه نویی كه همیشه در مقابل انتقادات از نكونام حمایت می كرد، در این بازی چند بار لب خط رفت و با داد و فریاد از نكونام می خواست در دادن پاس دقت كند.

در دربی جمعه امیر قلعه نویی بارها به سمت نیمکت و دستیاران خود نگاه می کرد و با سر تکان دادن از عملکرد بازیکنان عصبانی بود. او اصلا فکر نمی کرد که نکونام و برهانی نتوانند انتظاراتش را برآورده کنند. قلعه نویی که همیشه در مقابل انتقادات از نکونام حمایت می کرد، در این بازی چند بار لب خط رفت و با داد و فریاد از نکونام می خواست در دادن پاس دقت کند.

گفته می شود در پایان نیمه اول هم در رختکن از خجالت نکونام، برهانی و زندی درآمده است: «یک پاس درست و حسابی به همدیگه ندادید. این چه وضع پاس دادنه؟ چرا همدیگه رو خوب پیدا نمی کنید؟» نکته جالب آنجا بود که قلعه نویی بعد از پایان بازی به سمت زمین رفت تا در مصاحبه با دوربین شبکه سوم شرکت کند.



در این میان بازیکنان اصلی استقلال غیر از نیمکت نشینان و ساموئل همه در رختکن منتظر قلعه نویی بودند و کسی از رختکن خارج نمی شد.

گویا بعد از بازی به بازیکنان می گویند که باید منتظر قلعه نویی باشند ولی چون کنفرانس بعد از بازی طول کشید به بازیکنان اجازه داده شد که از رختکن خارج شوند. بازیکنان بعد از نشستن روی صندلی های اتوبوس با قلعه نویی عصبانی روبرو شدند. قلعه نویی از طریق دوستانش متوجه شده بود که یکی دو بازیکن لیست استقلال را دو ساعت قبل بازی لو داده بودند و همین باعث شد که او پیگیر شود که آن دو بازیکن چه کسانی بوده اند.

پیگیری های او بی نتیجه بود و او مجبور شد در اتوبوس با داد و بیداد از اینکه لیست استقلال لو رفته صحبت کند. بازیکنان هم چیزی نمی گفتند و ساکت نشسته بودند. قلعه نویی از اینکه تیمش جاسوس دارد عصبانی بود و به استقلالی ها گفت به زودی کسی که اخبار تیم را لو می دهد پیدا می کند.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...