نسخه چاپی

كاروان منا در جایگاه چهاردهم

۵ مدال رنگارنگ و قرار گرفتن در رده ۱۴ جدول توزیع مدال‎ها حاصل تلاش ورزشكاران پارالمپیك كشورمان در روز هفتم مسابقات بود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، روز هفتم بازی‎های المپیک 2016 ریو، برای کاروان منا روز خوب و پرمدالی بود. در این روز 2 طلا، یک نقره و 2 برنز حاصل کار ورزشکاران کشورمان بود. همین 5 مدال باعث شد ایران تا رتبه 14 جدول رده بندی توزیع‎ مدال‎ها بالا بیاید.

نتایج روز هفتم به شرح زیر است:

* شهلا بهروزی‌راد، تنها نماینده قایقرانی کشورمان در رشته کایاک مسافت 200 متر کلاس kl3 بازی‌های پارالمپیک با ثبت زمان 56 ثانیه و 580 صدم ثانیه عنوان نهم را کسب کرد.

* سجاد نیک‌پرست در رشته پرتاب نیزه با ثبت رکورد 62.74 متر به عنوان دومی دست یافت و مدال نقره را از آن خود کرد.

*علی صادق‌زاده در رقابت‎های وزنه برداری دسته 107- کیلوگرم با بالای سر بردن وزنه 226 کیلوگرمی به مدال برنز دست یافت.

* اسدالله عظیمی با رکورد 8.14 متر در رشته پرتاب وزنه موفق به کسب مدال برنز شد. علیرضا مختاری دیگر ورزشکار این رشته کشورمان با ثبت رکورد 7.87 در رده چهارم قرار گرفت و از دستیابی به مدال باز ماند.

* ساره جوانمردی در رقابت‎های میکس (مردان و زنان) تپانچه بادی 50 متر بازی‎های پارالمپیک 2016 ریو با ثبت رکورد 189.5 به عنوان نخست این رشته دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شد. جوانمردی با این مدال طلا رکورد فینال پارالمپیک را شکست.

* تیم والیبال نشسته بانوان ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی پانزدهمین دوره پارالمپیک 2016 با نتیجه 3 بر صفر مغلوب چین شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‎ها بازماند.

* بهمن گلبارنژاد تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های پارالمپیک ریو در تایم تریل کلاس C4 رکاب زد و در پایان با ثبت رکورد 46 دقیقه و 3 ثانیه و 62 صدم ثانیه در میان 14 رکابزن آخر شد.

* سیامند رحمان با مهار وزنه 310 کیلوگرم ضمن شکستن رکورد جهان و المپیک به عنوان نخست رقابت‎های وزنه‎برداری دسته فوق‎سنگین دست یافت و طلا گرفت.

*هادی نوری در رقابت‎های انفرادی کامپوند تیراندازی باکمان پارالمپیک 2016 ریو در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 138 بر 134 مقابل ورزشکاری از چین شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی این بازی‎ها باز ماند.

* تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران با برتری پرگل 5 بر صفر مقابل برزیل و تحقیر میزبان به فینال بازی‎های پارالمپیک راه یافت.

* در آخرین رقابت امروز هم تیم والیبال نشسته مردان ایران با نتیجه 3 بر صفر اوکراین را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...