نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفتگو با نما:

دولت با مردم صادقانه رفتار كند/ دولت به جای «جنگ روانی علیه دولت قبل»، اشتباهات خود را جبران كند

عکس خبري -دولت با مردم صادقانه رفتار كند/ دولت به جاي «جنگ رواني عليه دولت قبل»، اشتباهات خود را جبران کند

اینكه دولت هر یك از اقدامات خلاف خود را به دولت قبلی نسبت می دهد به یك مضحكه تبدیل شده و مبنای جك هایی فراوانی در سطح كشور شده است. ظاهرا دولت حاضر نیست عواقب تصمیمات خود را بپذیرد

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه خبری نما در رابطه با قراردادهاي نفتي گفت: آنچه در دولت و مجلس گذشته تصویب شده و به تایید شورای نگهبان رسیده به هیچ وجه با شرایطی که دولت آقای روحانی پذیرفته منطبق نیست در آن مصوبه تایید مسائل تروریست بر عهده شورای امنیت ملی ایران گذاشته شده بود، اما آنچه دولت پذیرفته مصادیق تروریسم از دیدگاه دشمنان ماست!
وي ادامه داد: اینکه دولت هر یک از اقدامات خلاف خود را به دولت قبلی نسبت می دهد به یک مضحکه تبدیل شده و مبنای جک هایی فراوانی در سطح کشور شده است. ظاهرا دولت حاضر نیست عواقب تصمیمات خود را بپذیرد و اصولا برای اینکه پاسخ گوی این تصمیمیات نباشد تلاش می کند حتی تصمیمات مربوط به توافقات با کشورهای خارجی را از مردم و حتی از مجلس شورای اسلامی مخفی نماید و از طرح آن در مجلس و رسانه های گروهی اجتنناب ورزد ظاهرا دولت مردان امروز حتی بعد از پایان دولت خویش دست از نسبت دادن تصمیمات غلط خویش به دولت گذشته بر نخواهند داشت و به این روال مضحک ادامه خواهند داد به نحوی که ادامه این رفتار به ضرر خودشان تمام می شود و از نظر روانی به ضد تبلیغ تبدیل شده است. با این رفتار بچگانه از نظر دولت ظاهرا تمام جنگ های قرن اخیر و جدایی سرزمین های وسیع از ایران همه تقصیر دولت گذشته بوده است.
قدیری ابیانه گفت: رفتار دولت روحانی موجب از دست رفتن آراء عمومی است او با وعده حل مشکلات صد روزه رئیس جمهور شد. اما اینک می گوید که مشکلات کشور در 4 سال آینده حل خواهد شد. اگر دولتی وعده صد روزه بدهد و در 4 سال نتواند آن را عملی کند وقتی وعده حل شدن مسائل در 4 سال بعدی را می دهد در صد سال بعد از آن هم نخواهد توانست مشکلات را حل کند و دقیقا چنین شعاری یک شعار تبلیغاتی انتخاباتی است.
کار شناس مسائل استراتژیک با اشاره به برجام ادامه داد: دولت در رابطه با برجام وعده داد که در روز اجرای برجام همه تحریم ها برداشته می شود اما دیدید که چنین نشد. حال باید گفت که آقای روحانی و سایر مسئولین به مردم دروغ گفتند یا خود فریب دشمن را خورده اند اگر آنها فریب خودند و قصد دروغ گفتن به مردم کشور را نداشتند باید موضوع را صادقانه به مردم می گفتند. اما به جای اعلام خلف وعده آمریکا تلاش کردند, آنها را توجیه کنند و تقصیرات عمل نشدن به تعهدات توسط آمریکا را به جناح های داخلی مخالف خود نسبت دهند! این رفتار غیر صادقانه از ذهن مردم پاک نخواهد شد و آثار خود را در انتخابات سال 96 نشان خواهد داد بیان چنین اظهاراتی بدین معناست که آنها مردم را احمق فرض کردند. به نفع دولت است که با مردم صادقانه رفتار کند و حقایق را بیان نماید.

۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...