نسخه چاپی

توهین روزنامه آلمانی به اردوغان + عكس

عکس خبري -توهين روزنامه آلماني به اردوغان + عکس

سخنگوی وزارت خارجه تركیه با محكوم كردن اقدام مجله اشپیگل آلمان مبنی بر انتشار عكسی از رجب طیب اردوغان كه در حال نظارت بر پرتاب مناره‌های مساجد همانند موشك است، گفت: عكس منتشر شده بر روی جلد این مجله تحریك كننده بوده و باعث ایجاد تفكرات منفی نسبت به اسلام می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه ملیت، تانجو بیلغیچ، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در واکنش به انتشار عکسی از رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور بر روی جلد مجله اشپیگل آلمان گفت: این اقدام برای سیاه‌نمایی اردوغان انجام شده است.

بیلغیچ ادامه داد: در واقع اقدام این مجله آلمانی در ادامه اقدامات برخی از رسانه‌های اروپایی است که مدتی است علیه ترکیه و مقامات این کشور انجام می‌گیرد.

به گفته وی انتشار این عکس و نوشتن تیتری بر روی جلد مجله اشپیگل مبنی بر اینکه "در ترکیه آزادی رو به پایان است"، نشان می‌دهد که این مجله می‌خواهد مبارزات مردم علیه سازمان تروریستی فتح الله گولن در کودتای نافرجام ترکیه در 15 ژوئیه را در راستای احیای دموکراسی، آزادی و حقوق نادیده گرفته و آن را به شکل دیگری نشان دهند. ما اینگونه تلاش‌ها علیه رئیس جمهور کشورمان که براساس انتخاب دموکراتیک و حمایت مردمی بر سر کار آمده‌اند، را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر مدتی است که از سوی برخی رسانه‌های کشورهای اروپایی نوعی دشمنی خارجی و مبارزه علیه ترکیه و مقامات این کشور آغاز شده است تا بدین شکل در میان افکار عمومی اروپا چهره نامناسبی از ترکیه نشان دهد. این اقدامات با سوء نیت‌ و به دلیل ضعف انجام می‌گیرد و از این رسانه‌ها می‌خواهیم که به این اقدامات خود پایان دهند.

۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...