نسخه چاپی

پیام تند ابوعزرائیل به بارزانی + ویدیو

عضو مشهور بسیج مردمی عراق در یك فایل ویدیویی، به رئیس اقلیم كردستان عراق هشدار داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، در این ویدیو که در صفحه فیسبوک ابوعزرائیل منتشر شده، وی بارزانی را با صفاتی چون طمع‌ورزی، خودخواهی و دین فروشی توصیف می‌کند.

ابو عزرائیل همچنین بارزانی را به تلاش برای سیطره بر مناطقی که داعش از آنها بیرون رانده می‌شود متهم کرد و خطاب به او گفت: "برادر! از دست خدا هم می‌توانی فرار کنی؟ این پیام من خطاب به کردها نیست، کردهای با شرافت تاج سر ما هستند. اما پیام من خطاب به بارزانی و دار و دستۀ اوست و به آنها می‌گویم که روز قیامتی در پیش است و در برابر خدا حسابرسی خواهید شد".

ابو عزرائیل در این پیام به کمک های مهم ایران به نیروهای عراقی در مبارزه با تروریست ها اشاره می کند و می گوید: ایران بیشترین کمک ها را در مسیر مبارزه با تروریسم انجام داده و پیروان اهل بیت (ع) هم بیشترین تلاش میدانی را در این راه انجام داده اند؛ البته نباید تلاش های دیگر گروه ها را نادیده گرفت. شیعه و سنی و مسلمان و مسیحی نداریم و همه از عراق دفاع کرده اند.

اظهارات ابو عزرائیل، پاسخی به ادعاهای بارزانی در مناطق مختلف است. وی پس از ورود به هر منطقه ای که از وجود داعشی ها پاکسازی شده، مدعی می شود که کردها جان خود را برای آزادی آن منطقه فدا کرده اند.







۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...