نسخه چاپی

همكاری فیسبوك و تل‌آویو برای انتخابات 96

آصفری گفت: فیسبوك یكی از ابزارهای جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می شود، از این رو دستگاه های امنیتی كشورمان باید نسبت به فعالیت‌های این سایت اشراف كامل داشته باشند.

به گزارش نما ، محمد حسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت و گو با میزان درباره دیدار وزیران رژیم غاصب صهیونیستی با برخی از مدیران فیسبوک اظهار کرد: بسیار روشن است که رسانه هایی مثل فیسبوک و شبکه هایی که در فضاهای مجازی فعالند در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند.

وی افزود: این دسته از رسانه ها که به خصوص در بخش مجازی فعال هستند از سوی اسرائیل تعبیه شده اند تا بتوانند اهداف این رژیم متخاصم را در جهت مقابله با جبهه مقاومت و به خصوص ایران فراهم کنند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: امروز برای همه مشخص است که فضاهای مجازی به ویژه فیسبوک تحت کنترل رژیم صهیونیستی قرار دارد به گونه ای بیشترین آمار جاسوسی از طریق فضاهای مجازی و رسانه ای در اختیار اسرائیل است.

آصفری تصریح کرد: نشست مدیران فیسبوک با مقامات اسرائیل امر جدیدی نیست و در واقع نشان می دهد که فیسبوک ابزار جاسوسی اسرائیل محسوب می شود لذا اعتماد به این سایت به هیچ وجه به خصوص برای ایرانیان توصیه نمی شود.

وی با بیان اینکه ارتباط پنهانی بین مدیران فیسبوک و اسرائیل آشکار شده است خاطر نشان کرد: مطمئنا مدیران این سایت با همکاری رژیم غاصب صهیونیستی در صدد جمع آوری اطلاعات جدید از منطقه و به خصوص ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 96 هستند از این رو دستگاه های امنیتی کشورمان باید هوشیار باشند تا این ابزارهای جاسوسی نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

۱۳۹۵/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...