نسخه چاپی

غفوری‌فرد: احمدی‌نژاد كاندیدا می‌شود

عضو شورای مركزی حزب موتلفه گفت: ریاست جمهوری در كشور ما همیشه دو دوره‌ای بوده و معتقدم روحانی نسبت به دیگر گزینه‌های مطرح، شانس بیشتری دارد.

به گزارش نما ، حسن غفوری‌فرد در گفتگو با ایلنا در مورد فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان عنوان کرد: اصولگرایان فعلا در مرحله بررسی هستند و هنوز به نتیجه‌ای نرسیدند.

او افزود: شاید در این میان حدود ۴۰ اسم مطرح باشد که ممکن است به عنوان کاندیدا خود را عرضه کنند و اصولگرایان در حال بررسی آنها هستند؛ هر چه بیش از این در این مورد گفته شود، خارج از اصولگرایی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه تا الان در مورد هیچ فرد مشخصی به جمع‌بندی نرسیدیم، گفت: معتقدم احمدی‌نژاد به احتمال خیلی زیادی کاندیدا خواهد شد. در مجمع بزرگ اصولگرایان احمدی‌نژاد هم به عنوان یک فرد قطعا مطرح خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: تمام کاندیداهای احتمالی در حال بررسی هستند روحانی هم رئیس‌جمهور فعلی کشور است و حتما بخش قابل توجهی از جامعه هم از او حمایت خواهد کرد. ریاست جمهوری هم در کشور ما همیشه دو دوره‌ای بوده و معتقدم روحانی نسبت به دیگر گزینه‌های مطرح، شانس بیشتری دارد.

۱۳۹۵/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...