نسخه چاپی

خودسوزی جوان مصری مقابل كاخ مرسی

در حالی كه اعتراض مخالفان اخوان المسلمین برای دومین روز در مقابل كاخ ریاست جمهوری مصر ادامه داشت، یك مصری خود را در مقابل كاخ ریاست جمهوری به آتش كشید.

به گزارش نما به نقل از ایلاف، مخالفان اخوان المسلمین برای دومین روز پیاپی عصر شنبه در مقابل کاخ ریاست جمهوری مصر تجمع کردند این در حالی بود که یک جوان مصری در اعتراض به وضعیت بد معیشتی ، خود را در مقابل کاخ ریاست جمهوری به آتش کشید.

بنا به گفته شاهدان عینی، این جوان مصری در اعتراض به اخراج از شرکت محل کار و بیکار شدنش پس از سخنانی کوتاه مقادیری مواد اشتعال زا بر روی خود ریخت و خود را به آتش کشید.

پس از این حادثه حاضران سعی کردند آتش را خاموش کنند آنها بعد وی را به بیمارستان منتقل کردند.

در همین حال صدها معترض مصری که دو روز است در مقابل کاخ ریاست جمهوری مصر چادر زده و تحصن کرده بودند با سر دادن شعارهایی علیه دولت منحل شدن اخوان المسلمین را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان که بیشتر از لیبرال های مصر و مخالفان اخوان المسلمین هستند، تاکید کردند تا محقق نشدن خواسته هایشان به تحصن خود در مقابل کاخ ریاست جمهوری مصر ادامه می دهند.

این تحصن پس از آن آغاز شد که عصر جمعه صدها تن از هواداران اخوان المسلمین با مخالفان این جنبش در مناطق مختلف قاهره و برخی دیگر از شهرهای مصر با هم درگیر شدند که در اثر آن چند تن زخمی شدند.

پس از این درگیری ها معترضان در مقابل کاخ ریاست جمهوری مصر مستقر شدند و با برپایی چادر و آوردن امکانات اسکان به این منطقه تحسن خود را آغاز کردند.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...