نسخه چاپی

شكل گیری حكومت اسلامی برگرفته از غدیرخم

برخی با مستند سازی های جعلی به دنبال بی هویت كردن انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش نما ، آیت الله طبرسی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم ، گفت :انقلاب اسلامی ایران پیوندی قوی با غدیر دارد چرا که اساس شکل گیری حکومت جمهور ی اسلامی ایران بر گرفته غدیر خم است.

خطیب نماز جمعه با بیان این که غدیر خم در دنیای امروز نیز همچنان دشمنان و بد خواهان خود را داردافزود :برخی با مستند سازی های جعلی به دنبال بی هویت کردن انقلاب اسلامی ایران هستند اما با برخورد هوشمندانه و آگاهانه با این جریان ها می توان جلوی اجرایی شدن نقشه های شوم آنان را گرفت .

نماینده ی ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه همچنین با انتقاد از تناقض درآمارهای نرخ بیکاری استان از مسوولان ملی و استانی خواست تا با تهیه و ارائه ی آمار دقیق، معضل جدی بیکاری جوانان و قشر های تحصیل کرده ی مازندران را برطرف کنند.

آیت ا... طبرسی تبلیغات نابجا و فراوان کالاهای خارجی را موجب بی رغبتی تولید کنندگان و مصرف کنندگان داخلی به تولیدات ملی کشور دانست و افزود :با مدیریت جهادی و تقویت خود باوری در تولیدمحصولات با کیفیت داخلی میتوان برای تحقق هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی تلاش کرد.

وی همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس ، 8 سال مقاومت جانانه در برابر دشمان انقلاب اسلامی ایران را تاریخی پر افتخار در حیات جمهوری اسلامی کشورمان دانست و گفت :در سایه رهبر انقلاب راهی را که در پیش گرفته ایم ادامه و خون جوانانمان را پاس خواهیم داشت.

۱۳۹۵/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...