نسخه چاپی

پرسپولیس 0 - استقلال 0

دربی هشتاد و سوم بین سرخابی‌های پایتخت در جستجوی انگیزه‌های متفاوتی پیگیری خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، دربی هشتاد و سوم از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود و و دو تیم استقلال و پرسپولیس برای تحقق اهداف مختلف گام به میدان خواهند گذاشت. پرسپولیس در دیدار روز جمعه این شانس را دارد تا با کسب پیروزی مجددا به صدر جدول بازگردد و نتایج خوب خود در دربی را ادامه دهد اما استقلال برای این بازی انگیزه ی متفاوتی دارد. آبی ها در لیگ شانزدهم روزهای کابوسواری را پشت سر می گذارند و به خوبی می دانند برد هفته ششم برابر پرسپولیس می تواند آن ها را به کل از بحران خارج کند. منصوریان در اولین دربی خود برابر پرسپولیسی قرار می گیرد که خاطره خوبی از بازی برابر آن ها دارد اما از سوی دیگر به خوبی می داند که باخت در این بازی شاید امضای حکم عزل او را آسان کند.

علیرضا فغانی – رضا سخندان – محمدرضا منصوری – بیژن حیدری – ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسر حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی

اخطار

امید ابراهیمی(13) از استقلال

علی علیپور (22) از پرسپولیس

دقایق حساس

دقیقه 1: سانتر خوب علی علیپو از سمت راست را مدافعان استقلال به زحمت بازگرداند. توپ سوم نیز نصیب کامیابی نیا شد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 8: ضربه کاوه رضایی از فاصله نزدیک به 30 متری را بیرانوند به زحمت مهار کرد اما توپ برگشتی در موقعیت آفساید به مهاجمان استقلال رسید.

دقیقه 11: کرنر ارسالی از سمت راست به امید ابراهیمی رسید تا هافبک آبی ها با یک سانتر دقیق دروازه بان و مدافعان پرسپولیس را به زحمت بیاندازد اما توپ برگشتی نیز نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 19: حرکت خوب و تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس با پاس دقیق مسلمان به طارمی رسید اما ضربه مهاجم پرسپولیس را بازیکن استقلال برگرداند.

دقیقه 25: ضربه ایستگاهی به دست آمده روی حرکت انفرادی مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه را دیوار دفاعی استقلال برگرداند. توپ برگشتی در نزدیکی خط دروازه نصیب مهدی طارمی شد اما این بازیکن نتوانست از فاصله نزدیک دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 29: حرکت انفرادی علیپور از سمت راست با عبور از دو بازیکن استقلال همراه شد اما پاس او را بازیکنان استقلال قطع کردند تا یک خطر جدی از بیخ گوش استقلال بگذرد.

دقیقه 31: باز هم حرکت انفرادی طارمی را بازیکنان استقلال بیرون محوطه جریمه با خطا متوقف کردند تا ضربه ایستگاهی پرسپولیسی ها را عالیشاه به سمت دروازه استقلال بزند. این ضربه اما به دیوار دفاعی استقلال برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 44: اشتباه حسینی موقعیت خوبی را پرسپولیسی ها ایجاد کرد اما ضربه امید عالیشاه با اختلاف به بیرون رفت.

حواشی:

*هواداران پرسپولیس پیش از شروع مسابقه حضور پررنگ تری در ورزشگاه داشتند که مطمئنا این موضوع به جایگاه این تیم در جدول رده بندی مربوط است.
*پیش از شروع بازی هواداران دو تیم با رو نمایی از پرچم های بزرگ صحنه های زیبایی را در ورزشگاه خلق کردند.
*مدیران عامل دو تیم پرسپولیس و استقلال در اردوی تیم خود حاضر شدند.

۱۳۹۵/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...