نسخه چاپی

نوری: منصوریان امروز ترسو ارنج چیده بود

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: علی منصوریان امروز ترسو كار كرد و ارنج را طوری چیده بود كه با نتیجه تساوی بازی تمام شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد نوری اظهار داشت: دربی 83 فکر می‌کنم نسبت به دربی قبل چنگی به دل نمی‌زد. تیم استقلال امروز یک مقدار ترسو بود. منصوریان تیم را طوری ارنج کرده بود که تیم بازنده زمین را ترک نکند و امروز درواقع منصوریان ترسو کار کرد.

وی در ادامه افزود: امروز بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند و فقط بیرانوند عملکرد خوبی داشت، استقلال اگر امروز شجاعانه‌تر بازی می‌کرد می‌توانست نتیجه کسب کند. دو موقعیتی که برای استقلالی ها پیش آمد اگر کمی فکورانه بازیکنان تصمیم می‌گرفتند می‌توانستند گل بزنند. در مجموع بازی فقط در 10 دقیقه نیمه اول به سود استقلال بود. اگر بازیکنان تیم استقلال مثل همان 10 دقیقه اول ادامه می‌دادند، می‌توانستند حتی در نیمه دوم نتیجه کسب کنند.

پیشکسوت تیم استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: خسرو حیدری امروز عملکرد خوبی داشت، درواقع چند هفته ای می‌شود مهره کلیدی تیم استقلال است. امروز بازیکنان شاخصی در استقلال ندیدیم که فراتر از انتظار ظاهر شوند. قلب دفاعی استقلال مشکل داشت، پرسپولیسی‌ها دو توپ را به قلب دفاعی استقلال انداختند که طارمی و علیپور نزدیک بود گل بزنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز منصوریان همین که نباخت، برای او خوب بود، قطعاً اگر امروز استقلال شکست می‌خورد مشکلات زیادی ایجاد می‌شد و سرمربی این تیم به پرتگاه نزدیک می‌شد، فکر می‌کنم هواداران استقلال از این نتیجه راضی باشند.

نوری در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بازی امروز آرام و به دور از تنش بود و برای داوری نیز مشکل‌ساز نشد، پشت 18 قدم یک اتفاقی رخ داد که داور خطا گرفت و فکر می‌کنم طارمی خودش را به زمین انداخت و باید یک اخطار هم می‌گرفت.

۱۳۹۵/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...