نسخه چاپی

صعود بسكتبال ایران به نیمه نهایی آسیا چلنج

تیم ملی بسكتبال ایران با پیروزی مقابل هند به نیمه نهایی مسابقات بسكتبال آسیا چلنج رسید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی 77 بر 47 مقابل هند به نیمه نهایی مسابقات بسکتبال آسیا چلنج که در تهران در حال برگزاری است، رسید.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آسیا چلنج از جمله بازی ایران و هند به دلیل برگزاری شهرآورد فوتبال تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس (که با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد) در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

بازی با ریتم کندی شروع شد و امتیازات نزدیک به هم روی تابلو ثبت می‌شد. نتیجه کوارتر نخست 18 بر 14 و کوارتر دوم 20 بر 17 به سود ایران بود. در پایان نیمه نخست، حامد حدادی 11 امتیاز و 16 ریباند و اوشین ساهاکیان 9 امتیاز و 6 ریباند برای تیم ایران کسب کردند.

شاهکار بازیکنان ایران در کوارتر سوم رقم خورد که 26 بر 2 پیروز شدند. نتیجه کوارتر پایان 13 بر 14 به سود هند بود تا بازی در نهایت با حساب 77 بر 47 به سود ایران به پایان برسد.

حامد حدادی در این بازی 17 امتیاز و 23 ریباند کسب کرد.

تیم ایران فردا به مصاف برنده دیدار تیم‌های اردن و ژاپن خواهد رفت.

پیش از این بازی دو تیم عراق و چین به مصاف هم رفتند که تیم عراق در یک دیدار پرهیجان و در حالی که از حریف خود عقب بود، موفق شد با نتیجه 85 بر 79 به پیروزی برسد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال آسیا چلنج صعود کند.

در بازی نخست امروز، تیم کره جنوبی 70 بر 69 چین تایپه را شکست داد تا حریف عراق در مرحله نیمه نهایی و بازی ماقبل فینال شود.

۱۳۹۵/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...