نسخه چاپی

خرید 21 هزار گوسفند با چك بلامحل!

ردی كه با چك بلامحل، 21 هزار رأس دام به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال از دامداران خریداری كرده و متواری شده بود با تلاش كارآگاهان استان كهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.

به گزارش نما، سرهنگ مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از مراجعه 50 نفر از دامداران شهرستان بویراحمد به پلیس آگاهی و شکایت علیه فردی به نام «رضا» مبنی بر خرید احشام از آنها و وصول نشدن چک خریدار، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

انصاری با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی دارای 6 فقره سابقه جعل و کلاهبرداری است، افزود: با توجه به بالا بودن ارزش کلاهبرداری و حساسیت موضوع بلافاصله طی مکاتبه با دادستانی کل کشور، حکم ممنوعیت خروج متهم از کشور صادر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در تحقیقات گسترده پلیس مشخص شد این فرد با همدستی چند نفر دیگر پس از کلاهبرداری از دامداران استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه این متهم را در شهر اصفهان شناسایی کنند.

سرهنگ انصاری در ادامه اظهار داشت: پس از اخذ نیابت قضایی، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد به اصفهان اعزام و پس از 4 شبانه‌روز تحقیقات نامحسوس در مخفیگاه‌ها و محل‌های تردد این فرد، موفق شدند متهم را در بازار میوه و تره‌بار دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد با استفاده از چک بلامحل، 21 هزار رأس دام به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال را از دامداران خریداری کرده است، متهم پس از انتقال به یاسوج تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شد.
منبع: میزان

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...