نسخه چاپی

تهدید نتانیاهو به موشكباران غزه

نتانیاهو گفت: اگر كسی به فكر شلیك پراكنده موشك و یا خمپاره به سمت اسرائیل بیفتد در آن صورت با بارانی از موشك های ما مواجه می شود.

به گزارش نما، به نقل از رسانه های خبری فلسطین، کانال اول تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که اعضای کابینه امنیتی این رژیم از مناطق حومه نوار غزه بازدید کردند و این نخستین بازدید اعضای کابینه از این مناطق از زمان تشکیل کابینه نتانیاهوست.

در این بازدید، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ، اییلت شکید وزیر دادگستری، موشی کحلون وزیر دارایی و نفتالی بنیت وزیر آموزش نتانیاهو را همراهی می کردند.

همچنین گادی ایزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش، ایال زامیر فرمانده منطقه جنوبی و نیز فرمانده گردان غزه در ارتش رژیم صهیونیستی حضور داشتند.

این هیئت نشستی را در مقر گردان غزه در النقب غربی برگزار کرد و پس از آن نقاط مرزی غزه بازدید و از تحولات این منطقه مطلع گشت.

تهدید نتانیاهو به موشکباران غزه

نتانیاهو در جریان این بازدید گفت: دو سال از پایان جنگ به نوار غزه گذشت و ما به دشمنانمان در غزه تاکید کردیم که قواعد بازی تغییر کرده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از نتانیاهو نوشت: کیبوتس های واقع در النقب به مدت طولانی شاهد حملات بود و ما آرامش را طی دو سال گذشته بازگرداندیم و این آرامش نتیجه جنگ اخیر علیه نوار غزه است و ما ضربه واقعا قوی به گروه های مسلح در غزه وارد آوردیم.

وی با اشاره به اینکه اوضاع خاورمیانه قابل پیش بینی نیست، تاکید کرد که ما هرگز ساکت و دست بسته نخواهیم ماند و هرگز شلیک یک موشک یا خمپاره از غزه و سوریه را نمی پذیریم.

نتانیاهو همچنین تصریح کرد: اگر کسی به فکر شلیک پراکنده موشک و یا خمپاره به سمت اسرائیل بیفتد در آن صورت با بارانی از موشک های ما مواجه می شود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...