نسخه چاپی

دموكرات‌ها خواهان ورود سندرز به انتخابات هستند

اكثریت رای دهندگان دموكرات خواهان بازگشت برنی سندرز به عرصه انتخابات در صورت كناره‌گیری هیلاری كلینتون به دلایل مشكلات جسمی هستند.

به گزارش نما، به نقل از «هیل» نشریه کنگره آمریکا، نتایج نظرسنجی موسسه راسموسن حاکی از آن است که دموکراتها خواهان ورود برنی سندرز به عرصه انتخابات درصورت مجبور شدن هیلاری کلینتون به کناره‌گیری به دلیل مشکلات سلامتی‌اش هستند.

طبق نتایج این نظرسنجی که روز جمعه منتشر شد 48 درصد دمکراتها در صورت بروز این سناریو از سندرز حمایت می‌کنند.

در این نظرسنجی 22 درصد از جوب بایدن، معاون اوباما حمایت کردند، 14 درصد از تیم کین حمایت کرده و 9 دصد نیز فرد دیگری را به عنوان جایگزین کلینتون معرفی کردند.

طبق نتایج نظرسنجی 46 درصد از رای دهندگان معتقدند که رسانه‌ها بیش از حد مسئله سلامتی کلینتون را مورد توجه قرار داده‌اند درحالی که 28 درصد معتقدند این موضوع مورد پوشش کافی قرار نگرفته است. 21 درصد نیز اعتقاد دارند پوشش رسانه‌ای موضوع سلامتی کلینتون کافی و مناسب بوده است.

سوالات در مورد سلامتی کلینتون روز یکشنبه و در جریان ورود وی به یک خودرو ون در شهر نیویورک بیش از گذشته مطرح شد. پس از این اتفاق کمپین انتخاباتی وی اعلام کرد که دو روز پس از این حادثه وی به ذات‌الریه مبتلا شده بود. همین اتفاق باعث شد که وی برای چندین روز موفق به شرکت در برنامه‌های انتخاباتی خود نشود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...