نسخه چاپی

اخطار عضو كمیسیون شوراهای مجلس به شورای شهر

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: دنبال این هستیم كه موارد قانونی و تخلفات را قبل از برگزاری انتخابات به شورای شهر گوشزد كرده و حساسیت‌ها را بالا ببریم. شورا باید بداند وارد مرزهایی نشود كه نتواند به آن پاسخگو باشد.

به گزارش نما، قاسم میرزایی نکو گفت: به اندازه کافی مصوبات و قانون در رابطه با اینکه اعضای شورای شهر چگونه رفتار کنند تا تخلفاتی از آنها سر نزند وجود دارد اما متأسفانه کسی توجهی به آن ندارد.

وی ادامه داد: با اینکه این مصوبات وجود دارد سیستم‌های نظارتی نظارت کامل بر روی آنها ندارند و باعث می‌شود این اتفاقات و تخلفات سر بزند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: به دنبال این هستیم که موارد را قبل از برگزاری انتخابات گوشزد کرده و حساسیت‌ها را بالا ببریم و برای آنها روشن کنیم تا به این مسائل توجه جدی کنند.

میرزایی با تأکید بر اینکه نباید این چنین اتفاقاتی از سوی اعضای شورای شهر سر بزند،‌گفت: علاوه بر اینکه سر زدن چنین رفتارهایی از سوی اعضای شورای شهر ناپسند است اینکه بعد از ارتکاب اعلام شود کذب است و صحت ‌آن مشخص نباشد هم فقط جامعه را ملتهب می‌کند. این اقدامات مردم را نسبت به شورا بدبین می‌کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: عدم نظارت مناسب باعث چنین رفتارهایی می‌شود در حالی که اگر چارچوب‌ها محکم شود جواب خوبی خواهیم گرفت و تکلیف اعضای شورا هم مشخص می‌شود تا بدانند وظایف و جایگاهشان کجاست و از این طریق بهتر می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید بدانند وارد مرزهایی نشوند که نتوانند نسبت به آن پاسخگو باشند.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...