نسخه چاپی

چه كسی در شبكه دوم سیما تصمیم می‌گیرد!

عکس خبري -چه کسي در شبکه دوم سيما تصميم مي‌گيرد!

شاهد هستیم كه بسیاری از برنامه‌های صداوسیما به پاتوق بازیگران تبدیل شده است؛ افرادی به اصطلاح ستاره كه هر روز در بهترین ساعات پخش، میهمان برنامه‌های این سازمان شده و بر شهرت خود می‌افزایند كه متأسفانه رفتار و نگرش آنها در بسیاری از موارد ۱۸۰ درجه با الگوهای ایرانی و اسلامی در تضاد است.

چه کسی در شبکه دوم سیما تصمیم می‌گیرد! این سؤال مهمی است که این روزها نحوه عملکرد مدیران این شبکه را در برابر افکار عمومی قرار داده است. پس از انتقادات فراوان از دعوت به همکاری یکی از کارگردانان سینما که آخرین ساخته وی به دلیل توهین به جایگاه پدر و ارائه چهره مخدوش از خانواده ایرانی توقیف است، برای ساخت سریالی با موضوع تحکیم بنیان خانواده، در هفته جاری نیز یکی از بازیگرانی که به دلیل حضور فعالانه در جریان فتنه و دامن زدن به توهم دروغ تقلب بازداشت شده بود، به یک برنامه پخش زنده دعوت شده و تریبون رسانه ملی در اختیارش گذاشته می‌شود؛ اما این همه ماجرای شبکه دو سیما در هفته‌های اخیر نیست و این شبکه در اقدامی حیرت‌انگیز دیگر، نفر برتر مسابقات خوانندگی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب را به یک برنامه زنده دعوت کرده و اجازه می‌دهد با استفاده از آنتن سیما خود را به مخاطبان میلیونی تلویزیون معرفی کند! واقعاً چه کسی در این شبکه تصمیم می‌گیرد که آشکارا در حال حرکت در مسیری مخالف اهداف صداوسیمای جمهوری اسلامی است!
در حالی که نمی‌توان از برنامه‌های مفید پرتعداد تلویزیون عبور کرد، اما متأسفانه افزون بر آنچه درباره شبکه دوم سیما بیان شد، شاهد هستیم که بسیاری از برنامه‌های صداوسیما به پاتوق بازیگران تبدیل شده است؛ افرادی به اصطلاح ستاره که هر روز در بهترین ساعات پخش، میهمان برنامه‌های این سازمان شده و بر شهرت خود می‌افزایند که متأسفانه رفتار و نگرش آنها در بسیاری از موارد ۱۸۰ درجه با الگوهای ایرانی و اسلامی در تضاد است. گویا هیچ مدیری به این فکر نمی‌کند که همین گفت‌وگوها می‌تواند فرهنگ جامعه را بسازد، که ساده‌ترین و دم‌دستی‌ترین تأثیر آن را می‌توان در موضوع پوشش مشاهده کرد! به راستی، چطور می‌توان پوشش اسلامی را در جامعه ترویج کرد؛ در حالی که در تلویزیون هر روز افرادی تبلیغ می‌شوند و محبوبیت کسب می‌کنند که نحوه پوشش آنها فرسنگ‌ها با عرف و سبک زندگی ایرانی- اسلامی فاصله دارد!

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...