نسخه چاپی

پوتین:آمریكا خواستار شفافیت در مورد آتس بس سوریه نیست

در ادامه جنگ لفظی میان آمریكا و روسیه بر سر طرح آتش بس سوریه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه رسما آمریكا را به عدم اراده جدی برای شفاف سازی پیرامون تعهداتش در این باره متهم كرد.

به گزارش نما مشرق- در ادامه جنگ لفظی میان آمریکا و روسیه بر سر طرح آتش بس سوریه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه رسما آمریکا را به عدم اراده جدی برای شفاف سازی پیرامون تعهداتش در این باره متهم کرد.

پوتین:آمریکا خواستار شفافیت در مورد آتس بس سوریه نیست

بنابر این گزارش، رئیس جمهور پوتین ساعتی پیش در واکنش به تعیین ضرب العجل از سوی آمریکا برای امدادرسانی فوری به مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در بخش شرقی شهر حلب آمریکا را به عجز در برابر موضوع کنترل تروریستها و جداسازی گروه های به اصطلاح میانه رو از گروه های تندرو متهم کرده است. وی تاکید کرد که آمریکا بر مخفی نگاه داشتن جزئیات توافق آتش بس میان دو طرف تاکید دارد و این در حالی است که مسکو خواستار ارائه شفاف آن به افکار عمومی و رسانه ها می باشد. پوتین آمریکا را به عدم تمایل برای جداسازی گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد از یکدیگر متهم کرده و از غیرممکن بودن این کار به دلیل پیوندهای گسترده عملیاتی، فکری و تشکیلاتی میان آنها خبر داده است. رئیس جمهور روسیه گفت که آمریکا خواستار ارائه اطلاعاتی از توافق آتش بس در سوریه نیست زیرا در صورت انتشار کاملا مشخص خواهد شد که کدام طرف به آن پایبند بوده و کدام طرف پایبند نمی باشد.

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...