نسخه چاپی

مجتبی رحمان دوست در گفتگو با نما:

پاسخ دولت در مورد قرارداد نفتی كلی گویی است

عکس خبري -پاسخ دولت  در مورد قرارداد نفتي كلي گويي است

انتقادات بسیار و جزئی نگرانه ای از طرف منتقدان مطرح شد ولی از طرف مقابل یعنی دولت پاسخ های دقیق و كارشناسی ارائه نشده و با پاسخ های كلی مثل تمامی مشكلات رفع شده است و جای نگرانی نیست ، مواجه شدند.حتی خودشان گفتند كه برخی اشكالات برطرف شده ولی جزئیات نحوه ی برطرف شدن ایرادات را نگفتند.این نحوه ی برخورد از طرف دولت كمی شك برانگیز است.


مجتبی رحمان دوست کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پايگاه خبري نما در رابطه با قرار داد های جدید نفتی گفت: انتقادات بسیار و جزئی نگرانه ای از طرف منتقدان مطرح شد ولی از طرف مقابل یعنی دولت پاسخ های دقیق و کارشناسی ارائه نشده و با پاسخ های کلی مثل تمامی مشکلات رفع شده است و جای نگرانی نیست ، مواجه شدند.حتی خودشان گفتند که برخی اشکالات برطرف شده ولی جزئیات نحوه ی برطرف شدن ایرادات را نگفتند.این نحوه ی برخورد از طرف دولت کمی شک برانگیز است.
وي با اشاره به چرايي اصرار دولت نسبت به بستن قراردادهاي نفتي گفت: به نظر من اگر کسی به نوعی از بینش و نگرش معتقد باشد دیگر نمی توان گفت چرا مثلا به فلان بینش و نگرش معتقد نیست؟ ما با نوعی نگاه خاص روبرو هستیم یعنی نگاه دولت به مقوله ی پیشرفت اینگونه است.یعنی معتقدند که پیشرفت باید از طریق وارد شدن فناوری از غرب به کشور حاصل شود، پس بنابراین عملکرد دولت با این نگرشی که دارد کاملا طبیعی به نظر می رسد.
رحمان دوست افزود:بسیار زیاد هم می شنویم که به فرمایشات مقام معظم رهبری بها داده شده و عمل می شود و بسیار شنیده می شود که به دنبال اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی هستند،ما هم امید داریم که ان شاء الله این شعارها جامه عمل بپوشند.

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...