نسخه چاپی

نگرانی اسرائیل از تونل‌های حماس

روزنامه عبری معاریونوشت: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از طریق دهها تونل به شهرك های یهودی نشین (صهیونیست نشین) حمله خواهد كرد و اسرائیل نسبت به این تونل ها نگرانی دارد.

به گزارش نما، پایگاه خبری فلسطین الان به نقل از این روزنامه صهیونیستی نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ آینده با جنبش حماس ده هزار شهرک نشین صهیونیست در اطراف باریکه غزه را به پناهگاه های موجود در 4 کیلومتری فلسطین اشغالی (سرزمین های 1948) انتقال خواهد داد.

براساس این گزارش، هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام حفظ امنیت شهرک نشینان صهیونیست است، زیرا مبارزان حماس از طریق ده ها تونل به داخل این شهرک ها نفوذ کرده و در تلاش برای قتل و یا اسارت شهرک نشینان صهیونیست و مبادله آنان با اسرای فلسطینی خواهند بود.

این روزنامه افزود که رژیم صهیونیستی روز سه شنبه تمریناتی را در رابطه با تخلیه فوری شهرک های صهیونیست نشین انجام خواهد داد و به همین منظور ساعت 11 صبح و 7 عصر آژیرهای خطر به صدا در خواهند آمد.

همچنین شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نیروهای ذخیره ارتش نیز در این تمرینات شرکت می کنند و از طریق تلفن همراه به آن ها ابلاغ می شود که باید به کدام جهت حرکت کنند.

حفر تونل ها یکی از شیوه های مبارزاتی گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه به ویژه گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) است.

دهها نفر از رزمندگان فلسطینی تاکنون در تونل های مقاومت در هنگام حفر و تجهیز آنها برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی شهید شده اند.
منبع: ایرنا
0

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...