نسخه چاپی

زور قانون و مسئولین به هتل متخلف نرسید! +عكس

شنیده ها حاكی از آن است پروژه سراسر تخلف برج آرند كه در بستر رودخانه جاجرود بنا شده است بدون توجه به اخطارهای قانونی صورت گرفته روزهای پایانی ساخت خود را می گذراند.

به گزارش نما به نقل از تهران پرس، شنیده ها و دیده های حاکی از آن است پروژه سراسر تخلف برج آرند که در بستر رودخانه جاجرود بنا شده است بدون توجه به اخطارهای قانونی صورت گرفته روزهای پایانی ساخت خود را می گذراند. این برج بنا به ادعای مسئولین قراربود کلا تخریب شود!!!

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ؛ با اشاره به صدور حکم تخریب برج هتل غیرقانونی که در حریم رودخانه جاجرود ساخته شده است، درتاریخ 8 اردیبهشت 94 گفته بود: علی رغم قول تخریب این برج هتل غیرقانونی توسط وزیر کشور و پیگیری های کمیسیون اصل نود مجلس، ولی کمیسیون ماده 99 که در فرمانداری شمیرانات تشکیل شده است رای ضعیفی دراین زمینه صادر کرده است.

وی با اشاره به اینکه رای کمیسیون ماده 99 فرمانداری مبنی بر تخریب 3 طبقه فوقانی و 4 میلیارد تومان جریمه نقدی است،تصریح کرد: ضمن صدور این حکم، حق اعتراض برای فرد خاطی نیز وجود دارد و مطمئنا وی نیز نسبت به این موضوع اعتراض خواهد کرد.

پورمختار افزود: این برج هتل غیرقانونی ساخته شده و درحریم رودخانه است. فاضلاب این برج هتل غیرقانونی به مردم و منطقه لطمه خواهد زد.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صدور چنین حکمی اصلا درست نیست لذا کمیسیون اصل نود مجلس با اعضا کمیسیون ماده 99 حتما بخاطر این اقدام برخورد خواهد کرد و اجازه بروز چنین خطایی را نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه فرماندارشمیرانات قبلا اعلام کرده بود که 7 طبق از این برج هتل غیرقانونی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه فرماندار شمیرانات را به مجلس احضار خواهیم کرد.

قول وزیر کشور برای تخریب برج هتل غیرقانونی

در تاریخ 26 خرداد 93 سایت باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بالاخره بعد از پیگیری‌های خبرنگار ما حکم تخریب برج هتل غیرقانونی که در حریم رودخانه جاجرود قد علم کرده بود، صادر شد.با گذشت 6 ماه و نیم از صدور این حکم نه تنها خبری از تخریب این هتل نشد بلکه کار ساخت به مرحله نازک‌کاری نیز رسیده است. استاندار تهران در مصاحبه با خبرنگار ما توپ را به زمین فرماندار شمیرانات انداخت و این بار وزیر کشور قول تخریب این برج هتل غیرقانونی را داد.

چیزی که این روزها دیده می شود پایان مراحل ساخت این هتل و نصب شیشه های آن است! موضوعی که به نظر می رسد این است که یا قانون زورش به این هتل که گفته می شود ساختش تخلف است نرسیده و زور هتل بیشتر از قانون بوده است! و یا اینکه مسئولین به دلایل مختلف صلاح را در تخریب این هتل متخلف ندیده اند و با نمایش طی 2 سال گذشته این پروژه را به جلو برده اند که در هر دوصورت زیان دیده و مغبون مردم هستند!

تصویر زیر برای48 ساعت گذشته است
thumb_122948.jpg

۱۳۹۵/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...