نسخه چاپی

فضاسازی تلویزیون رژیم صهیونیستی علیه ایران

تلویزیونی رژیم صهیونیستی همسو با رویكردهای خصمانه سران این رژیم تلاش كرد علیه اقتصاد مقاومتی جمهوری اسلامی ایران و پایداری آن فضاسازی كند.

به گزارش نما به نقل از شبکه العالم، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به اقتصاد مقاومتی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این باره اعلام کرد: «رهبر انقلاب اسلامی ایران اقتصاد مقاومتی را گامی مؤثر در مسیر شکوفایی و رشد اقتصاد ایران در شرایطی که تحریم‌های اقتصادی علیه ایران وجود دارد می‌داند.»

تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در این باره پخش کرد که گفتند جمهوری اسلامی ایران از 34 سال پیش و در زمان جنگ تحمیلی اقتصاد مقاومتی در پیش گرفت و موفق شد تحریم‌های بیگانه را خنثی کند.

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه و همسو با خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی و به منظور توجیه کردن رسانه‌ای هرگونه اقدام خصمانه این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، تصمیم‌های متعددی درباره افزایش تحریم‌ها علیه ایران گرفته است، اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل معتقد است که تحریم‌ها کوچک‌ترین تاثیری بر اقتصاد ایران نداشته است.

نسیب حطیط، نویسنده و تحلیلگر سیاسی، با شرکت در برنامه «العین الاسرائیلیه» (از نگاه رسانه‌های اسرائیل) شبکه العالم درباره گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «در ایران اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده است.»

وی گفت: «بحث اقتصاد مقاومتی مبتنی بر سه عنصر است: عنصر اول خودکفایی در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی، نظامی و علمی. عنصر دوم فراهم کردن ذخایر راهبردی در زمینه‌های نفت و سوخت . عنصر سوم نیز تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم ایران است.»

حطیط تصریح کرد: «حمایت و تقویت سه عنصر یاد شده در اولویت‌های قوای رزمی و سیاست‌های امنیتی ایران است؛ اما اقتصاد ضعیف رژیم اشغالگر در گرو رویکرد کشورهای عربی در قبال آن است.»

این تحلیلگر راهبردی خاطرنشان کرد: «جنگ۳۳ روزه لبنان درآمد‌های رژیم اشغالی از بخش گردشگری را دچار اختلال کرد و خسارت‌های سنگینی به تاسیسات صنعتی بندر حیفا وارد کرد.»

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...