نسخه چاپی

بهترین سریال ماه رمضان انتخاب شد

بررسی نظرسنجی بخش‌‌های مختلف صدا و سیما نشان می‌دهد كه مجموعه تلویزیونی 'خداحافظ بچه' ساخته منوچهر هادی به عنوان بهترین سریال شبكه‌های سیما در ماه مبارك رمضان امسال انتخاب شده است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، چندی پیش نتایج نظرسنجی صدا و سیما در بین رسانه‌ها منعكس شد كه نشان می‌داد این سریال از دیگر رقبای خود در جذب مخاطب و نظر منتفدان و كارشناسان پیشی گرفته است.

در تازه‌ترین نظرخواهی كه هفته نامه سروش وابسته به سازمان صدا و سیما انجام داده است نیز این سریال عنوان بهترین سریال ماه رمضان را به خود اختصاص داد.

بر اساس این نظرخواهی كه از 52 كارگردان، بازیگر، نویسنده، كارشناس و منتقد هنری صورت گرفت، مجموعه خداحافظ بچه به عنوان برترین سریال ماه رمضان امسال انتخاب شد و مجموعه‌های 'شاید برای شما هم اتفاق بیفتد' و 'راز پنهان' به ترتیب رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

همچنین بر اساس این نظرسنجی، منوچهرهادی به عنوان بهترین كارگردان و سجاد ابوالحسنی به عنوان بهترین نویسنده سریال های رمضان امسال انتخاب شدند.

شركت كنندگان در نظرسنجی هفته نامه سروش، شهرام حقیقت دوست و مهراوه شریفی نیا را نیز به عنوان بهترین بازیگران مرد و زن مجموعه های تلویزیونی رمضان انتخاب كرده‌اند.

'گفتگوی تنهایی' نیز به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی ماه ماه مبارك رمضان برگزیده شد و فرزاد جمشیدی بر اساس رای شركت كنندگان در این نظرخواهی عنوان مجری برتر تلویزیون را در این ماه مبارك به خود اختصاص داد.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...