نسخه چاپی

آخرین جزئیات از حذف دفترچه‌های درمانی

مدیركل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: پس از اجرای طرح كارت هوشمند درمان در درمانگاه آزادی بزودی این طرح در دی‌كلینیك ابوریحان اجرایی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مشرق، محمد‌تقی خسروانی مقدم، درباره جزییات حذف دفترچه‌های درمانی از مرداد ماه در مراکز تامین اجتماعی اظهار داشت: این طرح برای تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی نیست و به صورت پایلوت در درمانگاه آزادی تهران اجرا شد و با توجه به نتایجی که از این طرح پایلوت حاصل خواهد شد به سایر مراکز درمانی نیز منتقل می‌شود که بزودی این طرح در دی‌کلینیک ابوریحان نیز اجرایی می‌شود.

خسروانی مقدم با اشاره به اینکه که کارت هوشمند درمان در دی‌کلینیک ابوریحان نیز اجرایی می‌شود، بیان داشت: هنگام ورود بیمه شده به این مرکز درمانی دفترچه درمان به عنوان اوراق شناسایی ارائه و کارت هوشمند درمان دریافت می‌کند.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: کارتهای هوشمندی که در اختیار بیمه شدگان برای ارائه خدمات درمانی قرار می‌گیرد از نوع کارتهای هوشمندی است که در آینده به تمامی بیمه شدگان داده خواهد شد و بیمه شده از طریق این کارت تمامی خدمات درمانی لازم را با مراجعه به مراکز درمانی ملکی و غیر ملکی دریافت می‌کند.

خسروانی مقدم بیان داشت: پس از اینکه بیمه شده در مراکز درمانی پذیرش شد پزشک نسخه وی را به صورت الکترونیکی تائید می‌کند و پس از مراجعه به داروخانه می‌تواند داروهای خود را دریافت کند و اگر نیاز به آزمایشگاه نیز داشته باشد با کارت هوشمند این اقدام انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: در این کارت هوشمند برای بیماران سرپایی تهیه شده است و موقع خروج از درمانگاه مجددا کارت هوشمند آنها اخذ می‌شود.

خسروانی مقدم یادآور شد: در صورتی که طرح پایلوت حذف دفترچه‌های درمانی بدون مشکل انجام شود و تائیدیه لازم را دریافت کنیم در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی دفترچه درمان حذف خواهد شد.

۱۳۹۵/۶/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...