نسخه چاپی

دیدار دوستانه شاگردان كی‌روش با تایلند ۲۰ آبان در بانكوك

تیم‌های ملی فوتبال ایران و تایلند قبل از برگزاری دیدار هفته پنجم خود از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یك دیدار تداركاتی را برگزار می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و ترکیه در حالی طی چند ماه گذشته اخبار رسانه‌ها را تحت الشعاع قرار داده بود که برگزاری این مسابقه از همان ابتدا نیز قطعی نبود، هرچند که یک کارگزار بین‌المللی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی سعی می‌کرد تا برگزاری این مسابقه محقق شود.



از همان ابتدا نیز برای برگزاری این دیدار تدارکاتی هیچ کدام از فدراسیون های ایران و ترکیه اعلام آمادگی اولیه را نکرده بودند و یک کارگزار ایرانی پیش‌بینی برگزاری این دیدار در کشور سوئد را انجام داده و آن را به اطلاع دو فدراسیون فوتبال رسانده بود. زمان برگزاری این دیدار 20 آبان و 5 روز قبل از دیدار با سوریه برنامه ریزی شده بود.

*انتخاب مالزی کار را خراب کرد!

پیش از این لبنان به عنوان میزبان دیدار ایران و سوریه اعلام شده بود و در صورتی که این دیدار از لحاظ مکانی در یکی از کشورهای غرب آسیا از جمله لبنان برگزار می‌شد، در این صورت کی‌روش رضایت خود را برای برگزاری دیدار با ترکیه اعلام می‌کرد.

با این حال و پس از اینکه کشور مالزی به صورت رسمی میزبان دیدارهای سوریه از جمله دیدار با ایران انتخاب شد دیگر به هیچ وجه برگزاری دیدار با ترکیه از لحاظ فنی به صلاح نبود چراکه فاصله سوئد تا هر کشور شرقی آسیا با پرواز حدود 24 ساعت زمان برده و خستگی ایجاد شده برای طی کردن بین دوکشور در نهایت منجر به کنسل شدن دیدار ایران و ترکیه شد.

*تایلند جایگزین ترکیه شد

بر همین اساس و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کادرفنی تیم ملی، مقرر شد تیم ملی قبل از دیدار با سوریه در مالزی در روز 25 آبان ماه، ابتدا راهی تایلند شده و یک دیدار دوستانه را در بانکوک با یکی از تیم‌های گروه دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا برگزار خواهد کرد.

تیم ملی در ادامه راهی مالزی شده تیم‌های ملی ایران و سوریه از هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در تاریخ 25 آبان ماه امسال در کوالالامپور به مصاف هم خواهند رفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش تصمیم گرفت تا کشور مالزی میزبان دیدار تیم‌های ملی سوریه در مقدماتی جام جهانی 2018 باشد.

این در حالی است که پیش از این و با اعلام فیفا، لبنان و ورزشگاه کمیل شمعون در این کشور به عنوان میزبان دیدار تیم‌ ملی سوریه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا معرفی شده بود که AFC پس از بررسی‌های دقیق‌تر میزبانی این کشور را رد و مالزی را جایگزین لبنان کرد.

۱۳۹۵/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...