نسخه چاپی

دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت درگفتگو با نما:

74 فیلمساز برتر از 39 كشور جهان در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حضور دارند

عکس خبري -74 فيلمساز برتر از 39 کشور جهان در چهاردهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت  حضور دارند

محمد خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت : جشنواره فیلم مقاومت 23بخش دارد كه از آن جمله می توان به موضوعاتی همچون ایران هراسی ،اسلام هراسی ،داعش،جنایت های امریكا و تحولات منطقه در این دوره از جشنواره اشاره كرد

به گزارش خبرنگار نما محمد خزاعی دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در گفتگو اختصاصی با خبرنگار نما در تشریح اهداف و برنامه های این جشنواره گفت : 295 فیلم در مدت برگزاری 8 روز برگزاری این جشنواره نمایش داده خواهد شد.
خزاعی تصریح کرد:جشنواره فیلم مقاومت 23بخش دارد که از آن جمله می توان به موضوعاتی همچون ایران هراسی ،اسلام هراسی ،داعش،جنایت های امریکا و تحولات منطقه در این دوره از جشنواره اشاره کرد .
محمد خزاعی با اشاره به نامگذاری شعار جشنواره فیلم مقاومت به نام گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی گفت:ما معتقدیم که اگر گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی به درستی تبیین شود،می تواند هم در داخل و هم خارج کشور چراغ راهی باشد برای فعالیت های فرهنگی.
وی همچنین افزود:خیلی از کشورهایی که در حوزه مقاومت فعالیت می کنند ،سرچشمه حرکت های سیاسی آنها از انقلاب اسلامی ایران بوده است ،ما باید این گفتمان را تبیین وانتقال دهیم ،چرا که این گفتمان می تواند چشم اندازی باشد که چگونه تصمیم گیری کنیم برای آینده.
دبیر جشنواره فیلم مقاومت با اشاره به برنامه های جنبی این جشنواره اظهار داشت : برگزاری کارگاه های آموزش فیلمسازی و مستند سازی ،سخنرانی های استراتژیک،رونمایی از 8 جلد کتاب ،بزگداشت نادر طالب زاده و جعفر دهقان ،نکوداشت شهید سیاح طاهری و فرج االله سلحشور قرار است د ر طول برگزاری این جشنواره برگزار شود .
وی افزود:پردیس سینمایی ملت به عنوان مقراصلی جشنواره و سینما فلسطین به مقرر پایگاه مردمی جشنواره فیلم مقاومت میزبان علاقه مندان خواهد بود.
گفتنی است این جشنواره از 2 تا 9 مهرماه برگزار خواهد شد ، مراسم افتتاحیه این جشنواره هم 2 مهرماه ساعت 19 در حوزه هنری برگزار خواهد شد .

۱۳۹۵/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...