نسخه چاپی

رییس سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با نما :

هنرمند می تواند قلب ها را احیا كرده و یا بمیراند

عکس خبري -هنرمند مي تواند قلب ها را احيا کرده و يا بميراند

غلامرضا منتظری رییس سارمان بسیج هنرمندان گفت : هر اثر هنری می تواند پیام ولایتمداری و ارزش های دینی را داشته باشد و حضور هنرمندان در جشنواره هنرهای تجسمی در كنار مزار شهدا به معنی ولایت مداری هنرمندان است.

به گزارش نما ،غلامرضا منتظری رییس سارمان بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار نما ، در افتتاحیه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج عنوان داشت : هر اثر هنری می تواند پیام ولایتمداری و ارزش های دینی را داشته باشد و حضور هنرمندان در جشنواره هنرهای تجسمی در کنار مزار شهدا به معنی ولایت مداری هنرمندان است.
وی افزود: بر همین اساس هر اثر هنری نیز می تواند تداعی کننده همین معنی باشد که البته بستگی به نگاه هنرمند دارد.
منتظری با اشاره به نقش هدایت گر هنر برای انسان ادامه داد: هنرمند می تواند قلب ها را احیا کرده و یا بمیراند.
رییس سازمان بسبج هنرمندان به وجود دونگاه در عرصه رقابت هندی هم اشاره کرد و گفت: اگرهنرمندی فکرش این باشد که در کدام رتبه جشنواره می ایستد یا نسبت به دیگری برتر است بازنده خواهد بود اما هنرمندی که با نگاه دستاورد محور به این جشنواره آمده با کوله باری از تجربه به شهر و دیار خویش باز خواهد گشت
وی در همین خصوص از هنرمندان دعوت کرد تا به منظور استفاده از تجربیات اساتید بزرگ در کارگاه های هنری که در این جشنواره برگزار می شود شرکت کنند.
رییس سازمان بسبج هنرمندان همچنین در پایان صحبت های خود خبر داد: با کمک صداوسیما آثار خوب و برتر را به عموم مردم معرفی کرده و آنها را در قالب نمایشگاه های سیار در سراسر کشور عرضه خواهیم کرد.

۱۳۹۵/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...