نسخه چاپی

انفجار بمبی در نیوجرسی آمریكا هنگام خنثی سازی

خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز دوشنبه به نقل از یكی از مسئولان محلی ایالت نیوجرسی اعلام كرد یكی از پنج بمبی كه نزدیكی ایستگاه قطار كشف شده بود، هنگام خنثی سازی منفجر شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، کریستین بولوج (Christian Bollwage) شهردار شهر الیزابت ایالت نیوجرسی گفت که این بمب حول و حوش ساعت نیمه شب به وقت محلی منفجر شد. اف بی آی مشغول تحقیقات در محل است و اکنون تلاش دارد چهار بمب دیگر را خنثی کند.
به گفته شهردار الیزابت، پنج بمب در یک کوله پشتی قرار داشتند و زمانی که تیم کشف و خنثی سازی با روبات مشغول خنثی کردن یکی از آنها بود، منفجر شد.
این حادثه هیچ تلفاتی نداشت ولی شهردارایالت نیوجرسی نسبت به انفجارهای بیشتر هشدار داد. به گفته وی حدود ساعت 20 و 30 دقیقه دیشب دو مرد به پلیس زنگ زدند و گزارش کردند که کوله پشتی ای پیدا شده که از داخل آن لوله و سیم بیرون زده است.
به گزارش ایرنا، روز شنبه 17 سپتامبر /27 شهریور ماه نیز انفجار یک بمب دست ساز در یک سطل زباله در 'سیساید پارک' شهر 'اوشن کانتی' ایالت نیوجرسی آمریکا موجب لغو مسابقه موتورسواری شد.
دفتر دادستانی اوشن کانتی در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد در این انفجار به کسی آسیبی نرسید و به زیرساخت های اطراف نیز خسارتی وارد نشد.
طبق اعلام سخنگوی این دادستانی، در نزدیکی محل انفجار، بسته مشکوک دیگری نیز پیدا شد اما اعلام نشد که حامل مواد منفجره بود یا خیر.
روز گذشته (یکشنبه) نیز با انفجار بمبی که در سطل زباله یکی از محلات منتهن نیویورک رخ داد 29 نفر مجروح شدند و پلیس کماکان مشغول بررسی علل و انگیزه های این انفجار است.

۱۳۹۵/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...