نسخه چاپی

شناسایی عامل حمله تروریستی نیویورك +عكس

عکس خبري -شناسايي عامل حمله تروريستي نيويورک +عکس

فرماندهی پلیس فدرال آمریكا (اف بی آی) با انتشار تصویر یك جوان 28 ساله افغان تبار وی را بعنوان مظنون به دست داشتن در حملات تروریستی دو شب پیش در شهر نیویورك معرفی كرده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، فرماندهی پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) با انتشار تصویر یک جوان 28 ساله افغان تبار وی را بعنوان مظنون به دست داشتن در حملات تروریستی دو شب پیش در شهر نیویورک معرفی کرده است.

بنابر این گزارش، امد خان رحمی یا راهمی مظنون اصلی به دست داشتن در حملات به محله چلسی در شهر نیویورک معرفی شده که بیش از 30 زخمی و خسارات مالی ببار آورده است. این واقعه به فاصله چند ساعت پس از آن اتفاق افتاد که یک بمب لوله ای در سطل زباله یکی از محله های شهر ساحلی «سی ساید پارک» ایالت «نیوجرسی» منفجر شد. این حادثه از سوی نیروهای امنیتی آمریکا عمدی و تروریستی اعلام شده است. داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. چلسی منطقه ای پرجنب و جوش و شلوغ در نیویورک است. قبلاً این محله به محله جامعه نویسندگان و هنرمندان معروف بود و البته هنوز هم این دیدگاه نسبت به آن وجود دارد. رستوران های درجه یک بسیاری نیز در این منطقه وجود دارد.

۱۳۹۵/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...