نسخه چاپی

جسد گردشگر غرق شده بعد از سالها روی آب آمد

گهر دورود عزیز سفر كرده را بعد از سال‌ها به خانواده‌اش برگرداند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حادثه غرق شدن برخی گردشگران در دریاچه گهر به علت بی‌توجهی به نکات ایمنی طی سالیان گذشته چند باری تکرار شده است که هر بار پیکر آنها توسط تیم‌های جست‌وجو کشف و به خانواده متوفی تحویل داده شده است.

تنها یک مورد مربوط به پیکر یک گردشگر از تهران بود که در دل دریاچه آرام گرفت و نزد خانواده خود نیز بازنگشت تا سنگ مزاری برای وی در کنار این دریاچه بنا گذاشته شود. سنگ مزاری که شاید با اتفاقی که امروز در دریاچه گهر صورت گرفت صاحب اصلی‌اش در زیر آن آرام بگیرد.

کشف یک جسد در دریاچه گهر یکی از خبرهای شوکه‌کننده امروز در شهرستان دورود بود که در شرایطی که این روزها خوشبختانه خبری از غرق شدن شناگری در این دریاچه مخابره نشده است، ناگهان ذهن‌ها را به سمت گردشگر تهرانی که در دل این دریاچه غرق شد برد، شناگری که هیچ‌گاه اثری از آن پیدا نشد.

عباس عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام خبر کشف جسد یک فرد در دریاچه گهر اظهار داشت: پس از اطلاع نیروهای محیط‌بانی مستقر در دریاچه گهر مبنی بر کشف یک جسد در این دریاچه، نیروهای امدادی به منطقه اعزام و این جسد از آب دریاچه به بیرون انتقال یافت.

وی با بیان اینکه طی روزها و ماه‌های گذشته گزارشی مبنی بر غرق شدن فردی در این دریاچه نداشته‌ایم، اظهار داشت: تمامی حوادث که در این مدت صورت گرفته است، نیروهای امدادی به منطقه اعزام شده و جسد افراد غرق شده پیدا شده و به خانواده متوفی تحویل داده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دورود تأکید کرد: تنها موردی که که فردی در دریاچه غرق شد و جنازه آن پیدا نشد چند سال از آن حادثه می‌گذرد که می‌توان این جسد را به این فرد نسبت داد که پس از سال‌ها پیدا شده است.

عبدی با تشریح وضعیت این جسد خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از بدن شامل دست‌ها، پاها و صورت به کلی از بین رفته است و این نشان می‌دهد که این جسد مدت زیادی را در دل آب قرار داشته است.

وی تأکید کرد: براساس اعلام نیروهای محیط بانی شب گذشته وزش شدید باد در دریاچه گهر صورت گرفته است که باعث حرکت نیزارهای حریم دریاچه شده و به نظر می‌رسد این شرایط جوی موجب حرکت این جسد از بین نیزارها به طرف سطح آب شده است.

این مسئول یادآور شد: کار تشخیص هویت و شناسایی این فرد توسط پزشکی قانونی با روش های دقیق صورت می‌گیرد تا مشخص شود این جسد متعلق به گردشگر تهرانی مفقود شده در دریاچه است یا متعلق به فرد دیگری است.

به گزارش فارس، در صورت تأیید این ماجرا می‌توان قلمداد کرد که دیگر این دریاچه این جدایی را تاب نیاورد و جسد آن را برای آرام گرفتن خانواده‌اش به آنها بازگرداند.

۱۳۹۵/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...