نسخه چاپی

احتمال یك‌طرفه شدن چالوس

رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیكی جاده های كشور از احتمال یك طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: برابر گزارش های دریافتی در حال حاضر در ابتدای محور کرج چالوس ترافیک سنگین است.

رحمانی با بیان اینکه در محور قزوین _ رشت و محور منجیل _ قزوین ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است افزود: در محور هراز نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی با بیان اینکه در دیگر محورهای مواصلاتی کشور مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است، درباره وضعیت جوی جاده ها نیز گفت: هیچ گزارشی مبنی بر مداخلات جوی در جاده‌های کشور نداشتیم، اما با توجه به گرمای هوا توصیه ما به رانندگان این است که از رانندگی مداوم در جاده پرهیز کنند و اگر قصد رانندگی شبانه را دارند حتما خواب کافی و استراحت داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر تصمیم بر این است که از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت تهران به صورت یک طرفه انجام شود اما ممکن است با توجه به شرایط موجود ساعت اجرای این طرح تغییر کرده یا حتی یک طرفه شدن آن منتفی شود.

رحمانی با بیان اینکه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی ماموران پلیس راه در آماده باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: شماره تلفن 88255555 در هر ساعت از شبانه روز آماده امدادرسانی به حوادث احتمالی و نیز اطلاع رسانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور به رانندگان و مسافران است.

۱۳۹۵/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...