نسخه چاپی

خزعلی و نوری‌زاد در پارتی شبانه +عكس

مهره های فعال فتنه 88 با نزدیكی به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، بار دیگر با استفاده از روشهای غیر اخلاقی و مستهجن در پارتی ها و كافی شاپ های سطح شهر اقدام به جذب نیرو در بدنه تشكیلاتی شان می كنند.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، چندی پیش خبری مبنی بر اعلام حمایت از حزب تازه تاسیس" مهدی خزعلی" و "محمد نوری زاد " دو تن از حامیان فتنه 88 که سابقه اقدامات ضد امنیتی در پرونده قضایی شان وجود دارد.


0.jpg

 " مهدی خزعلی " به همراه " محمد نوری زاد " که مدت مدیدی است از نجابت و سعه صدر مردم انقلابی کشورمان سوء استفاده کرده و به فحاشی علیه اعتقادات مردم و تخریب دستاورد های انقلاب اسلامی مشغول هستند، جلساتی را در تهران تحت پوشش طرح مسائل به ظاهر اخلاقی و مذهبی کرده و در این جلسات به جمع آوری پول برای این حزب اقدام کرده بودند که با واکنش دستگاههای امنیتی کشور مواجه شد.

اما روند پیش رو از عزم جدی این افراد در احیاء دوباره جریان شکست خورده از مردم حکایت دارد. "مهدی خزعلی " در وب سایت شخصی اش از راه اندازی حزب سیاسی برای فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داد.



1.jpg

 اما با توجه به طرد این جریان مردود شده در انتخابات 88 از طرف مردم، رویکرد جذب نیرو از پارتی ها ، کافی شاپ ها و دانشگاهها با استفاده از مهره های مبتذل و روشهایی غیر اخلاقی در دستور کار این تشکل قرار گرفته است .

خانم ( ی – ذ ) از فعالین فتنه 88 یکی از این مهره هاست که با برگزاری پارتی های مختلط و غیر اخلاقی تحت عناوین بالماسکه ، وایت پارتی و ... در مناطق مختلف شهر، در حال جذب نیرو برای این حزب است .


وی اخیرا در عکسهایی از مهمانی های هدف دار و سیاسی فتنه گران آزاد شده از زندان ، در کنار مهدی خزعلی و محمد نوری زاد رویت شده است .

2.jpg



خانم ( ی – ذ ) در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب نیز با دعوت و ترغیب به شرکت در این جلسات غیر اخلاقی از بین کاربران فضای مجازی نیز نیرو جذب می کند.

خانم ( م – الف ) نیز یکی دیگر از همدستان وی در این پروژه جذب نیرو است که در خبرهای بعدی به تفضیل اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این حلقه غیر اخلاقی و مبتذل حضور خوانندگان عزیز ارائه خواهد شد.


3.jpg


لازم به توضیح است تصاویر این جلسات مستهجن ، آنقدر زننده و قبیح بود که بسیاری از آنان امکان انتشار نداشت.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...