نسخه چاپی

سرنخ تازه از جسد زن تنها در اتاق خواب

تجسس های پلیسی نشان از آن داشت كه عامل جنایت به راحتی وارد خانه شده و بدون هیچ تخریب و سرقتی دست به جنایت زده و سپس پا به فرار گذاشته است.

به گزارش نما به نقل از اتاق خبر 24: ساعت 7 عصر 14 مهرماه سال گذشته ماموران کلانتری 109 بهارستان با تماس اهالی ساختمانی در خیابان اجاره دار در جریان بوی تعفن از خانه زن تنها قرار گرفتند.
ماموران با حضور در ساختمان 5 طبقه در خیابان خواجه نظام ابتدا به طبقه دوم ساختمان رفته و هرچه زنگ خانه را به صدا در آوردند بی نتیجه بود تا اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد خانه شده و با جسد خونین و زنانه در اتاق خواب روبرو شدند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.
تجسس های پلیسی نشان از آن داشت که عامل جنایت به راحتی وارد خانه شده و بدون هیچ تخریب و سرقتی دست به جنایت زده و سپس پا به فرار گذاشته است.
ماموران در گام بعدی با بررسی شماره موبایل زن میانسال پی بردند آخرین تماس این زن تنها با پسرش حسن بوده است و در این مرحله تحقیقات برای دستگیری پسر جوان کلید زده شد.
با گذشت یک سال پسر جوان زمانیکه پای در پلیس آگاهی تهران گذاشت به ماموران گفت: حدود یک سال بود که از مادرم بی خبر بودم تا اینکه با من گرفت و ادعا کرد اگر به دیدنش نروم دیگر او را نخواهم دید و دیگر هیچ اطلاعی از سرنوشت مادرم ندارم.
حسن افزود: مادرم از چهارسالگی مرا رها کرده و به دنبال زندگی افیونی خودش رفت و اما با این وجود او همیشه مادر خودم صدا می زدم و هر چند وقت یکبار به دیدنش می رفتم اما مادر در باتلاق افیون فرو رفته بود و به همین خاطر با او قهر کردم و دیگر اطلاعی از او نداشتم تا اینکه فهمیدم پلیس به دنبالم است و مادرم کشته شده است با این وجود خود را تسلیم مامورن کردم.
بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای روشن شدن این جنایت معمایی در اداره پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

۱۳۹۵/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...