نسخه چاپی

خزر 21 نفر را تنها در دو روز بلعید

فرمانده دریابانی استان مازندران از مرگ 21 نفر در آب‌های این استان در تعطیلات دو روزه عید فطر خبر داد و تاكید كرد: این افراد به دلیل شنا كردن در نقاط خارج از طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌ بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ هوشنگ حسینی گفت: در طول تعطیلات دو روزه عید سعید فطر که منجر به ازدیاد حجم سفر به استان‌های شمالی کشور شد، 21 نفر در آب‌های استان دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این که دو نفر از غرق‌شدگان زن و مابقی آنان مرد بودند گفت: تمامی این افراد به دلیل شنا کردن در نقاط خارج از طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌ بودند.



به گفته فرمانده دریابانی استان مازندران، 12 نفر از مسافران و شهروندانی که برای تفریح به دریا رفته بودند نیز از غرق‌شدگی و مرگ حتمی نجات یافتند.

حسینی با بیان اینکه اغلب حادثه‌دیدگان را افراد غیربومی و مسافران به این استان شامل می‌شوند، از شهروندان و کسانی که سواحل خزر را برای گذراندن دوران مسافرت انتخاب می‌کنند خواست از شنا در محدوده‌های خارج از طرح سالم‌سازی جداً خودداری کرده و در طرح‌های سالم‌سازی دریا نیز به توصیه‌ها و هشدارهای نیروهای نجات غریق و انتظامی مستقر در محل توجه کنند.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...