نسخه چاپی

بازداشت عامل اسیدپاشی در غرب تهران

عامل اسیدپاشی روی دختر 24 ساله در غرب تهران ساعت 15 امروز در جنوب غرب تهران دستگیر و به جرمش اعتراف كرد.

به گزارش نما به نقل از میزان، عصر دیروز مسئولان یکی از بیمارستانهای غرب تهران در تماس با پلیس از سوختگی دختر24 ساله ای با اسیدخبر دادند.در ادامه دختر 24 ساله به نام آرزو برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد.

با حضور ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی در بیمارستان آرزو مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: هومن پسر مورد علاقه ام روی من اسید پاشیده است.

در ادامه، تحقیقات برای شناسایی پسر اسید پاش آغاز شد تا اینکه ساعت 15 امروز هومن در حوالی یافت آباد شناسایی و دستگیر شد. با انتقال پسر اسید پاش به اداره آگاهی او با قبول اتهامش گفت: سه سال قبل با آرزو در خیابان پونک آشنا شدم.در این مدت با او ارتباط داشتم تا اینکه یکسال قبل هر دو معتاد شدیم.

متهم 28 ساله ادامه داد: در این مدت دختر مورد علاقه ام خودش را بچه شهرک غرب و پولدار معرفی می کرد، تا اینکه روز گذشته حین مصرف مواد متوجه شدم که او مرا سرکار گذاشته و یک دختر بی خانمان است به همین دلیل عصبانی شده و مایع لوله باز کن را روی او ریختم.بعد هم دختر جوان را به بیمارستان رسانده و فرار کردم.

سرهنگ حمید مکرم معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با اعلام این خبر به میزان گفت: تحقیقات بیشتر از پسر اسید پاش ادامه دارد.

۱۳۹۵/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...