نسخه چاپی

آتش‌سوزی در مجتمع 900 واحدی مسكن مهر نیشابور مهار شد

معاون عملیات آتش‌نشانی نیشابور گفت: آتش‌سوزی مجتمع 900 واحدی مسكن مهر نیشابور با حضور به‌موقع تیم‌های آتش‌نشانان نیشابوری مهار شد.

به گزارش نما؛ ابوالفضل اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور با اشاره به آتش‌سوزی در مجتمع‌های نهصد واحدی مسکن مهر نیشابور اظهار داشت: در پی گزارشی که ساعت 19 و 30 دقیقه چهارشنبه شب به مرکز آتش‌نشانی نیشابور اعلام شد با توجه به حساسیت منطقه و فشردگی منازل بلافاصله دو دستگاه خودرو از ایستگاه یک اعزام شدند که پس از سه دقیقه به محل رسیدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آتش‌سوزی از طبقات پایین آغازشده بود باعث حبس تعدادی از همشهریان گردیده بود و احتمال سقوط افراد در طبقات بالایی وجود داشت بلافاصله تیم‌های ایستگاه دو و امداد و نجات به محل اعزام شدند و با ورود مأمورین مرکز یک آتش‌نشانی به داخل ساختمان در ابتدا باهدف خارج کردن ساکنین طبقات بالا، اطفاء حریق آغاز شد.

معاون عملیات آتش‌نشانی نیشابور افزود: پس از خروج ساکنین که خوشبختانه هیچ‌گونه حادثه جانی همراه نداشت، آتش به‌صورت کامل مهار گردید.

اسدی تأکید کرد: خوشبختانه همه افرادی که در ساختمان محبوس شده بودند سالم هستند و به‌صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

وی علت آتش‌سوزی ساختمان الماس مسکن مهر نیشابور را نقص فنی در یک دستگاه موتورسیکلت دانست که بعد از یک دقیقه از پارک در پارکینگ شعله‌ور می‌شود، تأکید کرد: متأسفانه عدم داشتن پایان کار، عدم نظارت آتش‌نشانی بر این مجتمع‌ها برای اجرای اصول ایمنی و نبود بیمه آتش‌سوزی در این حادثه بسیار خودنمایی می‌کرد.

۱۳۹۵/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...