نسخه چاپی

پاسخ روانبخش درباره حمایت پایداری از نامزدی مصلحی

عضو ارشد جبهه پایداری درباره حمایت این تشكل از نامزد شدن حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در انتخابات ریاست جمهوری می گوید:«بحث ها درباره اینكه از میان چهره هایی كه مطرح هستند، كدام صلاحیت بیشتری دارند، وجود دارد.»

قاسم روانبخش از چهره های نزدیک به آیت الله مصباح یزدی در گفت وگو با خبرآنلاین درباره نهایی شدن حمایت جبهه پایداری از کاندیداتوری حیدر مصلحی و تائید وی از سوی آیت الله مصباح یزدی، گفت:« چنین چیزی نیست و بحثی درباره آقای مصلحی نشده است. البته قاعدتا مباحثی در این زمینه وجود دارد و بحث ها درباره اینکه از میان چهره هایی که مطرح هستند، کدام صلاحیت بیشتری دارند، وجود دارد.»
روانبخش در پاسخ به اینکه این سخن بدین معنی است که جلسات انتخاباتی جبهه پایداری آغاز شده است، گفت: راجع به این موضوع خاص نه. چرا که ما ورود به موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را «زود هنگام» می دانیم .
چهره نزدیک به آیت الله مصباح یزدی درباره ملاک ها این تشکل اصولگرا برای انتخابات هم، اظهار داشت:آیت الله مصباح چندی قبل در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) ملاک ها را تبین فرمودند و تصریح کردند که علاوه بر ویژگی های مدیریت عالی و کلان، نامزد انتخابات باید باورهای دینی اش از همه قوی تر باشد و به نسبت به سایر نامزدها «ولایت پذیرتر» باشد.
روانبخش در پاسخ به اینکه چهره هایی مثل باقری لنکرانی به عنوان کاندیداهای احتمالی انتخابات ممکن است مورد حمایت جبهه پایداری قرار بگیرند، تصریح کرد: ما درباره مصادیق ورود نکرده ایم و بحثی نداشتیم.
روانبخش همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه جبهه پایداری یک چهره روحانی است، گفت: معلوم نیست؛ چون تصمیم گرفتن در این باره یک نفره که نیست و جبهه باید به جمع بندی برسد.
وی در پاسخ به اینکه اگر آقای مصلحی به عنوان گزینه به جبهه پایداری پیشنهاد شود، نظر جبهه پایداری در این خصوص چیست، گفت: برای ما ملاک ها و شاخص ها مهم است و هر کس که این ملاک ها را داشته باشد در جمع بندی جبهه پایداری برسد، آن را ترجیح می دهیم؛ ولی درباره آقای مصلحی بحثی نشده است.

۱۳۹۱/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...