نسخه چاپی

صعود فوتسال‌ ایران در رنكینگ‌ جهانی

تیم ملی فوتسال ایران كه در رده‌بندی جهانی كه امروز از سوی سایت جهانی رنكینگ فوتبال اعلام شد به رده ششم بازگشت.

به گزارش نما به نقل از فارس، مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به اتمام رسید و چهره 8 تیم صعودکننده به دور بعدی مسابقات مشخص شد. به این ترتیب تیم‌های پاراگوئه، ایران، روسیه، اسپانیا، آرژانتین، مصر، آذربایجان و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. از جمله شگفتی‌هایی که در این دوره از مسابقات رقم خورد حذف دو تیم برزیل و ایتالیا توسط تیم‌های ایران و مصر بود. برزیلی‌ها در ضربات پنالتی مقابل شاگردان ناظم‌الشریعه شکست خوردند و ایتالیا که در رده‌بندی جهانی در رده چهارم قرار دارد مقابل مصر مغلوب شد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

ایران در مرحله یک چهارم نهایی در دقایق ابتدایی روز یکشنبه چهارم مهرماه به مصاف پاراگوئه خواهند رفت. همچنین در این روز اسپانیا و روسیه رقابت خواهند کرد که برنده این دو دیدار در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در طرف مقابل مصر روز دوشنبه به مصاف آرژانتین می‌رود و آذربایجان و پرتغال دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد.

در رده بندی که سایت جهانی رنکینگ فوتسال اعلام کرده ایران مجددا به رده ششم بازگشت. در این رده‌بندی که روز گذشته پس از پیروزی شاگردان ناظم‌الشریعه مقابل برزیل اعلام شده بود ایران هم‌امتیاز آرژانتین شد اما با توجه به پیروزی آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اوکراین این تیم هم امتیاز ایتالیا شد و با 1630 امتیاز به همراه لاجوردی پوشان در رده چهارم قرار گرفتند. به این ترتیب ایران با 1610 امتیاز به رده ششم بازگشت.

برنامه کامل دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است.

یکشنبه 4 مهرماه

ایران- پاراگوئه ساعت 00:00 بامداد به وقت تهران

اسپانیا- روسیه ساعت 2:30 بامداد به وقت تهران

دوشنبه 5 مهرماه

مصر- آرژانتین ساعت 00:00 بامداد به وقت تهران

آذربایجان- پرتغال ساعت 2:30 بامداد به وقت تهران

۱۳۹۵/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...