نسخه چاپی

حذف ده‌ها صفحه حامی مقاومت فلسطین توسط فیسبوك

شبكه فیسبوك در اقدامی همسو با سیاست‌های دشمن صهیونیستی ده‌ها صفحه حامی مقاومت فلسطین از جمله صفحات حامی جنبش حماس را حذف كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پایگاه اجتماعی فیسبوک صفحات زیادی از جمله صفحه شبکه "فلسطین للحوار" و ده‌ها شبکه دیگر را که بیشتر آن‌ها متعلق به حماس در کرانه باختری بودند، مسدود کرده است. در میان صفحه‌های مسدود شده، صفحات شخصی شماری از شخصیت‌ها و فعالان مقاومت نیز دیده می‌شود.

فیسبوک همچنین صفحه پایگاه خبری امامه، صفحه فراکسیون اسلامی دانشگاه‌های نجاح، بیرزیت، قدس، الخلیل، پلی تکنیک، دانشگاه آمریکایی، خضوری، بیت لحم، دانشگاه الاهلی و دانشکده دار المعلمین را نیز حذف کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، احمد خالد یکی از کارکنان شبکه فلسطین للحوار تاکید کرد که فیسبوک روز سه شنبه گذشته مجددا صفحه این شبکه را مسدود کرده و تهدید به حذف نهایی آن کرده بود.

صفحه شبکه مذکور قبل از حذف بیش از یک میلیون دنبال کننده داشت اما اکنون دنبال کنندگان آن به بیش از 145 هزار نفر نمی‌رسد.

وی تاکید کرد که هرگز تسلیم تلاش‌ها و اقدامات فیسبوک که همسو با سیاست‌های دشمن صهیونیستی صورت می‌گیرد نخواهیم شد و به هر شیوه‌ای به تلاش برای پیشبرد پروژه مقاومت و برملا کردن تجاوزات و جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهیم.

رژیم صهیونیستی به ویژه پس از توافق اخیر با رژیم صهیونیستی به طور گسترده اقدام به حذف صفحات شخصی حامی مقاومت و کامنت‌های کاربران فلسطینی و فعالان حامی مقاومت کرده است که این اقدام همسو با سیاست‌ها و خط مشی دشمن صهیونیستی و در راستای سرکوب و مهار انتفاضه قدس انجام می‌گیرد.

۱۳۹۵/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...