نسخه چاپی

سرنوشت تلخ پس از طلاق والدین/پسر8ساله خودش را از پل پرت كرد/او بارهاگفته بود كسی دوستم ندارد

به گزارش نما - ایران نوشت:درتحقیقات بازپرس و تیم جنایی پلیس مشهد، راز سقوط مرگبار پسرخردسال از روی پلی در این شهرفاش شد.

دراین حادثه تأمل برانگیزکه ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه، رخ داد پسربچه‌ای از پل امام حسین(ع) مشهد به طرز مرموزی سقوط کرد.درپی این حادثه مرگبار، بازپرس احمدی‌نژاد و تیم جنایی راهی محل موردنظرشدند.با توجه به مشکوک بودن ماجرا و اینکه مشخص نبود پسرک ناشناس به قتل رسیده یا به دلایل دیگری سقوط کرده تحقیق از شاهدان ماجرا آغازشد.
یکی از شاهدان مدعی شد که زن و مردی را دیده که پسرک را از بالای پل به پایین انداخته‌اند. به‌دنبال اظهارات شاهد ماجرا، دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مورد بازبینی قرار گرفت و شماره پلاک خودروی مورد نظر به دست آمد. بدین ترتیب راننده به دادسرا احضار شد. مرد جوان اما ضمن انکاراطلاع ازاین ماجرا، اظهارداشت خودرواش را در طبقه میانی پارک کرده ورفته است. درحالی که پسرک از طبقه بالاتر سقوط کرده بود. پس از بررسی ادعاهای راننده پراید، صحت گفته‌هایش تأیید شد و بازپرس دستور آزادی او را صادر کرد.
ازسوی دیگر به‌دنبال انتشار این خبر، روز بعد مرد جوانی خود را به دادسرا رساند و به بازپرس احمدی‌نژاد گفت: «پسری که از پل به پایین سقوط کرده، پسر من است. او 8 سال دارد که متأسفانه فرزند طلاق است.»
این مرد ادامه داد «2 سال قبل از همسرم جدا شدم که البته او با مرد دیگری ازدواج کرد. ولی من و پسرم با پدرم زندگی می‌کردیم. من کارگر نانوایی هستم. روز حادثه به نانوایی رفته بودم اما زمانی که به خانه برگشتم متوجه شدم پسرم درخانه نیست. اول فکر کردم به خانه مادرش رفته است. به همین خاطر با همسر سابقم تماس گرفتم، اما او از پسرمان بی‌خبر بود. درحالی که بشدت نگران شده و درتلاش برای پیداکردنش بودیم باخواندن روزنامه، متوجه شدم که پسری با مشخصات پسر ما از پل سقوط کرده است. پسرم بارها به من و پدرم گفته بود که چون کسی او را دوست ندارد می‌خواهد خودش را بکشد. البته ما این حرف‌ها را به حساب بچگی‌اش گذاشته و هرگز تصور نمی‌کردیم دست به چنین کاری بزند!»
بدین ترتیب مرد جوان پس از مراجعه به پزشکی قانونی جسد پسرش را شناسایی کرد.

۱۳۹۵/۷/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...