نسخه چاپی

آغاز سال تحصیلی بدون هیچ حادثه‌ای/استقرار گشت‌های ویژه تا ۱۵ مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ بدون هیچ حادثه‌ای در پایتخت شروع شد.

به گزارش نما؛ سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترافیک سنگین صبحگاهی که از نخستین ساعات صبح امروز در معابر اصلی پایتخت آغاز شد، گفت: از قبل از شروع سال تحصیلی با هماهنگی شهرداری پلیس راهور و آتش‌نشانی تمهیدات ویژه‌ای برای هر چه آرام‌تر آغاز شدن سال تحصیلی در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه تا ساعت ۱۰ صبح سوم مهر هیچ گونه حادثه‌ای در تهران اعلام نشده است.

ملکی با اعلام اینکه استقرارهای ویژه آتش نشانی در معابر پرتردد و در زندگی مدارس و مراکز آموزشگاهی مستقر شده‌اند، افزود: استقرارهای ویژه شامل گشت‌های موتوری و ماشینی آتش‌نشانی است که در کمترین زمان ممکن خود را به محل های حادثه‌خیز برسانند.

ملکی افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی تا ۱۵ مهر ماه استقرارهای ویژه آتش نشانی در دو نوبت صبح و عصر ادامه خواهد داشت و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده امسال یکی از آرام ترین و بی خطرترین سال‌های تحصیلی را آغاز کنیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: همکاری والدین، شهروندان و اولیای مدارس با نیروهای امداد و نجات باعث کاهش میزان خسارت‌ها و همچنین پیشگیری از وقوع حوادث می شود. جا دارد از همکاری به جا و صمیمانه والدین و شهروندان تشکر و قدردانی کنیم.

۱۳۹۵/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...